عبدی با هزار امید و آرزو در تمرینات پیش فصل حاضر شد اما بعد از چند روز به یکباره شرایط تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از حضور گاریدو در پرسپولیس شنیده شد مهدی عبدی تبدیل به مهاجم مورد علاقه او شده و او حتی از مدیر تیم خواسته که قرارداد مالی این بازیکن را تغییر دهند تا او با روحیه بالاتری بازی کند.
عبدی هم بعد از این صحبت‌ها با هزار امید و آرزو در تمرینات پیش فصل حاضر شد اما بعد از چند روز به یکباره شرایط تغییر کرد و دو روز بعد از اینکه گاریدو کلی به عبدی روحیه داده بود در صحبتش به او گفت اگر تیم جدیدی پیدا کنی شانس بیشتری برای بازی پیدا خواهی کرد. گفته می‌شود برخی از اعضای تیم پرسپولیس نظر گاریدو را درباره این مهاجم عوض کرده‌اند.
عبدی در اولین بازی تدارکاتی تیمش پنالتی می‌گیرد و گل می‌زند اما قبل از بازی با اکسین در حالی که آماده بازی می‌شد گاریدو خطاب به او گفت گرم نکن چون قرار نیست بازی کنی. این مسأله موجب شد مهاجم پرسپولیس به کنار زمین برود و به جای حضور در زمین با ناراحتی نظاره‌گر بازی همبازیانش باشد.
تمام این موارد و اینکه دقیقاً مشخص نشد چطور گاریدو اعتماد بیش از حدش به این بازیکن را طی فقط دو روز از دست داد عبدی را بسیار ناراحت کرده و به فکر جدایی انداخت اما مذاکرات او با باشگاه تا این لحظه هیچ فایده‌ای نداشته تا جایی که شاید این بازیکن بیرون بنشیند و فقط پول بگیرد.
عبدی فصل قبل با قراردادی هفت میلیاردی با پرسپولیس توافق کرد و به صورت قرضی راهی تراکتور شد و شش گل هم زد. امسال اما او در شرایطی به تمرینات پیش فصل تیمش برگشت که به پیشنهاد مالی بسیار بالاتر تیم رقیب جواب رد داد و گفت دوست دارد در پرسپولیس بماند و در ایران و آسیا برای تیمش گل بزند. عبدی حتی به خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس به پیشنهادهای دیگر تیم‌های مدعی مثل سپاهان، تراکتور و گل‌گهر جواب رد داد اما حالا بعد از اتفاقات عجیبی که برایش رخ داد برخلاف میل باطنی‌اش دوست دارد از پرسپولیس جدا شود.
با این وجود در صحبتی که عبدی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته به او گفته‌اند حاضرند این بازیکن را با بازیکن دیگری معاوضه کنند اما عبدی مخالف است و می‌گوید اگر باشگاه او را نمی‌خواهد رضایتنامه‌اش را بدهند تا به شکل قطعی جدا شود. البته شاید دو طرف در آخرین لحظه به توافقی برسند که هم منافع عبدی تأمین شود و هم با جدایی او یک جا در لیست پرسپولیس خالی شود. با این وجود باید دید با توجه به اتفاقات عجیبی که در خصوص عبدی رخ داده این مهاجم به صورت قطعی از تیمش جدا می‌شود یا باشگاه پرسپولیس تصمیم دیگری در مورد او اتخاذ خواهد کرد.