یکی از خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان از روزهای پایانی شهریور سال جاری تور کنسرت‌های بین المللی خود را در شهرهای مختلف اروپایی برگزار خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ از روز بیستم شهریور سال جاری تور کنسرت های بین المللی خود را در شهرهای مختلف اروپایی برگزار خواهد کرد. این خواننده که طی ماه های اخیر کنسرت ها و تک آهنگ های متعددی را به تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده پیش روی مخاطبان قرار داده است در شهرهای مختلف اروپایی کنسرت برگزار کند.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، رضوی قرار است در شهرای مختلف کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، ایتالیا، نروژ، سوئد، سوییس، اتریش و مجارستان مجموعه کنسرت هایی را پیش روی مخاطبان قرار دهد.

مجید رضوی از جمله هنرمندانی است که طی دو سال گذشته خود را به‌عنوان یکی پرمخاطب ترین خواننده‌ها در میان مخاطبان معرفی کرده و جزو خوانندگان دارای رکورد تعداد برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای مختلف کشور بوده که از آن جمله می توان به برگزاری کنسرت در تهران و شهرهای آمل، همدان، خرم آباد، قزوین، ارومیه، تبریز، اردبیل، کرج، ارومیه، ساری، بابلسر، لاهیجان، قشم، کیش، رامسر اشاره کرد.

منبع: مهر