اپ بانکی‌ پرطرفدار بلوبانک با ظهور خود در سال ۱۳۹۸، جابجایی پول را بسیار آسان‌تر، امن‌تر و سریع‌تر کرد و نوآوری و هوشمندی را به فرآیند انتقال وجه بانکی بخشید. در این مطلب با این قابلیت سودمند و کاربردی بلوبانک که انتقال هوشمند نامیده می‌شود بیش‌تر آشنا خواهید شد.

اپ بانکی‌ پرطرفدار بلوبانک با ظهور خود در سال ۱۳۹۸، جابجایی پول را بسیار آسان‌تر، امن‌تر و سریع‌تر کرد و نوآوری و هوشمندی را به فرآیند انتقال وجه بانکی بخشید. اکنون به موهبت وجود این نئوبانک پرکاربرد، دیگر نیازی به شناخت سامانه‌های مختلف بانکی برای پرداخت وجه نیست، کافی است بلو بانک برای ایفون را در گوشی خود دانلود کنید تا این نرم‌افزار به صورت خودکار بهترین شیوه انتقال پول را براساس مبلغ و زمان انتقال به شما پیشنهاد کند. در این مطلب با این قابلیت سودمند و کاربردی بلوبانک که انتقال هوشمند نامیده می‌شود بیش‌تر آشنا خواهید شد.

انتقال هوشمند بلو بانک سامان ایفون چیست؟

برای انتقال پول چهار روش گوناگون پل (پرداخت لحظه‌ای)، پایا (سامانه انتقال پایاپای الکترونیک)، شتاب (کارت به کارت) و ساتنا (سامانه تسویه ناخالصی آنی) در اختیار ایرانیان قرار گرفته است که هرکدام معایب و مزایای خود را دارد. به‌عنوان‌مثال ساتنا برای انتقال مبالغ کلان گزینه‌ای مناسب است چراکه سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای آن تعیین شده است، اما جابجایی پول در این روش آنی نیست و برای پرداخت آنی پول باید از سامانه پل بلو بانک برای اپل کمک بگیرید، از طرفی سقف پرداختی سامانه پل فقط ۱۰ میلیون تومان است.

در نتیجه هر سامانه بسته به کارمزد، زمان و سقف انتقال با یکدیگر متفاوت بوده و انتخاب اینکه کدام یک برای شما مناسب است، به نیازها و شناخت شما از این سامانه‌ها بستگی دارد. اما همراه بانک بلو بانک ایفون با توجه به مبلغ و ساعت انتقال وجه و بررسی دقیق نیازهای کاربران، به طور خودکار بهترین سامانه برای جابجایی پول را براساس کم‌ترین کارمزد و سریع‌ترین زمان انتقال به شما پیشنهاد می‌دهد. عملیات انتقال وجه بانکی در طی دهه گذشته دستخوش تحولات زیادی شده و مسیری طولانی را از پر کردن فیش‌های نقدی در شعب بانکی تا قرار دادن کارت بانکی در خودپرداز و دانلود رایگان بلوبانک برای ایفون طی کرده است.

برنامه بلو بانک ایفون چه قابلیت‌های دیگری دارد؟

علاوه بر انتقال هوشمند پول، برنامه بلو بانک برای ایفون به شما در پرداخت قبوض خدماتی و مدیریت درآمدها و مخارج کمک می‌کند. در حقیقت با دانلود رایگان بلوبانک برای ایفون می‌توانید قبوض خود را خودکار و بدون صرف هیچ زمانی پرداخت کنید و وجوه بانکی را بدون نیاز به داشتن شماره شبا یا کارت بانکی به دوستان خود در لیست مخاطبان انتقال دهید. احراز هویت آنلاین و افتتاح غیرحضوری حساب بانکی در عرض ۷ دقیقه، نمایش معدل حساب بانکی، مسدودسازی موقت کارت بانکی و پرداخت قبوض به واسطه اسکن بارکد از دیگر قابلیت‌هایی است که به واسطه نصب بلو بانک برای ایفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت.

راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون

همان‌طور که می‌دانید دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون از اپ استور امکان‌پذیر نیست، چراکه محدودیت‌های اپل از حضور اپ‌های ایرانی در اپ استور جلوگیری می‌کند. بنابراین برای دریافت بلو بانک برای ایفون باید از بازارچه‌های مجاز فارسی کمک بگیرید. سیبچه با قدمتی قریب به ۱۰ سال اولین اپ استور ایرانی نرم‌افزارهای iOS در کشور محسوب می‌شود. این بازارچه خوش‌نام و پرطرفدار همواره راهکارهای هوشمندانه‌ای را برای گذر از محدودیت‌های شرکت اپل به دارندگان آیفون ارائه و آن‌ها را در بهره‌وری از تمام ظرفیت‌های گوشی‌های پرقابلیت اپل یاری کرده است. با سیبچه محدودیت معنایی ندارد، چراکه به واسطه دانلود این بازارچه می‌توانید همراه بانک سپه ایفون رایگان و دیگر اپ‌های ایرانی را در آیفون خود نصب کرده و دسترسی همیشگی خود را به آن‌ها حفظ کنید.

پس از نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این اپ استور فارسی می‌توانید برنامه را اجرا کرده و در بخش نوار جستجوی سیبچه عبارت دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون را تایپ کنید. با این کار به صفحه اختصاصی دانلود بلو بانک برای ایفون منتقل خواهید شد و کافی است دکمه آبی‌رنگ نصب بلو بانک برای ios را در این صفحه لمس کنید تا بلو بانک برای ای او اس در ظرف چند ثانیه در آیفون شما نصب گردد. گفتنی است که تمام فرآیند نصب برنامه بلو بانک برای ایفون و فعال‌سازی آن به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد و پس از ارائه مدارک موردنیاز برای احراز هویت، فرآیند فعال‌سازی حساب کاربری شما تکمیل خواهد شد.

در بخش ابتدایی این مطلب با قابلیت انتقال هوشمند و چگونگی دانلود بلو بانک برای ios آشنا گشتید. انتقال پول هوشمند قابلیتی متمایز بوده و استفاده از آن صرفاً به واسطه دانلود بلو بانک ایفون رایگان امکان‌پذیر است. اما اپ‌های بانکی دیگری نیز با ابزارهای بانکی گوناگونی وجود دارند که آشنایی با آن‌ها می‌تواند به شما در مدیریت امور مالی و انجام عملیات آنلاین بانکی کمک کند. در ادامه این مطلب با قابلیت‌های دو اپ بانکی همراه بانک سپه برای ایفون و همراه بانک رسالت نسخه ios آشنا خواهید شد.

همراه بانک سپه ایفون؛ ابزاری کارآمد برای انتقال وجه مستمر

سپه یکی از بانک‌های باسابقه‌ی کشور است که از نرم‌افزاری مفید و پرکاربرد برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان خود بهره می‌برد: همراه بانک سپه برای ios؛ ابزاری پرقابلیت که فراتر از یک اپ بانکی ظاهر شده و همانند دستیاری مالی به کاربران خود خدمات‌رسانی می‌کند. نصب همراه بانک سپه برای ایفون و ثبت‌نام در این سامانه به شما جواز انجام عملیاتی از قبیل: انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی (پایا و ساتنا)، پرداخت قبوض بانکی، دریافت موجودی کارت و ۱۰ گردش آخر و خرید شارژ اعتباری برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را می‌دهد.

اگر قصد دارید پرداخت‌های تکراری خود را به صورت خودکار در زمانی معین انجام دهید، انتقال وجه مستمر درون بانکی و بین بانکی همراه بانک سپه ایفون رایگان این امکان را برای شما فراهم می‌کند. دریافت رمز پویا، مسدودسازی کارت بانکی، یادداشت‌گذاری بر گردش سپرده و تغییر رمز اینترنتی از دیگر خدماتی است که به واسطه دانلود همراه بانک سپه برای ایفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. ناگفته نماند که همراه بانک سپه ایفون وب در دسترس کسانی که تمایلی به دانلود همراه بانک سپه با لینک مستقیم ندارند، قرار گرفته است تا امکان استفاده از خدمات همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون بدون نیاز به دانلود همراه بانک سپه جدیدترین نسخه ایفون برای آن‌ها نیز فراهم گردد.

همراه بانک رسالت ایفون؛ پاسخگوی تمام نیازهای مالی شما

همراه بانک رسالت برای ایفون را باید یک شعبه مجازی بانک رسالت و ابزاری همه‌فن‌حریف دانست؛ نرم‌افزاری چندمنظوره که امکان انجام تمام امور بانکی را به صورت غیرحضوری میسر کرده است. از پرداخت قبوض و انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی گرفته تا اشتراک‌گذاری رسیدهای تراکنش‌ها و مشاهده ریز اقساط، مجموعه وسیعی از ابزارهای مالی به واسطه دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم برای مشتریان این بانک گردآوری شده است.

با دانلود همراه بانک رسالت نسخه ios به راحتی می‌توانید قبوض خدماتی خود را گروهی پرداخت کنید و مدیریت کاملی بر چک‌های بانکی خود داشته باشید. همانند همراه بانک سپه ایفون رایگان، موبایل بانک رسالت نسخه ios نیز وب اپلیکیشن کارآمدی به نام همراه بانک رسالت برای ایفون تحت وب دارد که امکان استفاده از شمار زیادی از قابلیت‌های اپلیکیشن رسالت برای ایفون را بدون نیاز به دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون برای مشتریان خود فراهم می‌کند. اما جهت بهره‌وری از تمام امکانات این دستیار مالی، توصیه می‌شود همراه بانک رسالت برای ایفون رایگان را به واسطه سیبچه دانلود و نصب کنید.