سفر شهاب حسینی به آمریکا، تصویربرداری یکی از سریال‌های پرهزینه نمایش خانگی را نیمه‌کاره گذاشته است 

همشهری آنلاین: سریال «پوکر» خبرساز شد. انتشار چند خبر ضدونقیض درباره این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، در نوع خود عجیب و جالب توجه بود. دیروز برخی رسانه‌ها از پایان تصویربرداری این سریال خبر دادند. خبر خوانندگی تیتراژ «پوکر» توسط محسن چاووشی هم به‌صورت همزمان منتشر شد، ولی این پایان ماجرا نبود. درحالی‌که خبر خوانندگی محسن چاووشی برای «پوکر» در حال بازنشر بود، خبر دیگری از راه رسید که نشان می‌داد ماجرای این سریال کمی پیچیده شده است؛ اینکه با سفر یک‌ماهه شهاب حسینی به آمریکا، عملا «پوکر» به پایان نرسیده و گروه باید منتظر بازگشت یکی از بازیگران اصلی‌اش باشد.

پیش‌تولید از زمستان۱۴۰۲
در دی‌ماه۱۴۰۲ بود که خبر رسید سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی پس از انجام مراحل نهایی پیش‌تولید و به محض صدور مجوز، طی روزهای آتی وارد مرحله‌ فیلمبرداری می‌شود. پلتفرم سرمایه‌گذار این مجموعه همان زمان درگیر سریال «بامداد خمار» بود و قرار بود «پوکر» پروژه بعدی‌اش باشد.

«پوکر» تمام شد
در بهار۱۴۰۳ سریال «پوکر» با حضور بازیگرانی چون شهاب حسینی، امین حیایی و نیکی کریمی جلوی دوربین رفت؛ سریالی که در سکوت خبری پیش می‌رفت و خبر خوانندگی تیتراژش توسط محسن چاووشی و پایان تصویربرداری‌اش مصادف شد. خبر این بود که تصویر برداری «پوکر» تمام‌شده است.

«پوکر» متوقف شد
اما دیروز خبری منتشر شد که نشان می‌داد ظاهرا سریال «پوکر» به‌خاطر سفر بازیگر اصلی‌اش متوقف شده است. سفر یک‌ماهه شهاب حسینی به آمریکا دلیل توقف این سریال عنوان شده بود. اما ماجرا فقط این نبود؛ ظاهرا نیکی کریمی با پایان قراردادش اعلام کرده دیگر حاضر نیست در این مجموعه حاضر شود. یکی از دلایل این تصمیم، براساس شنیده‌ها، نارضایتی از تغییرات فیلمنامه بوده است. ظاهرا با بازگشت شهاب حسینی کار دنبال خواهد شد و احتمال دارد نیکی کریمی هم جای خود را به بازیگر دیگری دهد.

منبع: همشهری آنلاین