جنبش حماس اعلام کرد رهبران جنبش رایزنی‌های گسترده‌ای را در نهادهای رهبری و مشورتی برای انتخاب رئیس جدید حماس آغاز کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش حماس اعلام کرد از زمان ترور جنایتکارانه شهید «اسماعیل هنیه» به دست صهیونیست‌ها، جلساتی در دفتر سیاسی و شورای مشورتی این جنبش برگزار شده است.
حماس با بیان اینکه شهید هنیه نه فقط برای حماس که متعلق به امت عربی و اسلامی بود، اعلام کرد: ترور این شهید تنها موجب افزایش قدرت و عزم راسخ حماس برای تداوم رویکرد وی و شعله‌ورتر شدن مقاومت خواهد شد.
حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبران جنبش رایزنی‌های گسترده‌ای را در نهادهای رهبری و مشورتی برای انتخاب رئیس جدید حماس آغاز کرده‌اند.

این جنبش مقاومت فلسطینی تاکید کرد: ما به مردم و امت‌مان اطمینان‌خاطر می‌دهیم که موسسات این جنبش و چارچوب‌های مشورتی آن به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دارای سازوکاری موثر و کارا برای تداوم مقاومت هستند.

حماس در پایان با بیان اینکه به محض پایان مشورت‌ها، نتایج اعلام خواهد شد، تصریح کرد: آنچه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درخصوص تعیین برخی اسامی مشخص برای تصدی منصب ریاست جنبش منتشر شده است، صحت ندارد.

منبع: فارس