دو مرد مسلح یک مادر و فرزندش را با شلیک گلوله در خودرویشان به قتل رساندند و متواری شدند، اما در نهایت در استان دیگری به دام پلیس افتادند.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین امجدیان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع قتل یک مادر و فرزندش در خودروی خود در شهرستان کوهرنگ، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان کوهرنگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به سرعت به محل جنایت اعزام شدند و ضمن بررسی موضوع دریافتند که مقتولان بر اثر برخورد گلوله به خودروی آنها و خونریزی شدید جان باخته‌اند. پس از تحقیقات گسترده مشخص شد که فردی به دلیل درگیری‌های قبلی با کمک همدستان خود به دنبال خودروی مقتولان رفته و آنها را به قتل رسانده و از محل فرار کرده‌اند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین از قبل با هم درگیری داشتند و با تعقیب خودروی زن جوان و شلیک گلوله و انحراف ماشین مقتولان، از محل متواری شده‌اند.

سردار امجدیان اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مأموران پلیس آگاهی استان از تردد متهمان قتل در اصفهان مطلع شدند و با همکاری مأموران استان اصفهان یک نفر از آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند. پس از شناسایی، همدست وی نیز دستگیر شد.

منبع: ایران