رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۴ دستگاه خودرو BMW X4 از پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محدوده این کلانشهر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مامورین این پلیس موفق به کشف خودروهای قاچاق در محدوده وردآورد شدند.

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد ۱۴ دستگاه خودروی سواری BMW X4 قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو شده است.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس با ورود به ساختمان و در محل پارکینگ خودروهای مذکور را شناسایی و توقیف کردند چون مشخص شد این خودروها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و خودروها به سازمان اموال تملیکی تحویل داده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس با شماره‌ تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: فارس