دروازه‌بان شماره یک تیم ملی یک روز بعد از دیدار دوستانه سرخپوشان تبریزی در ترکیه، استوری جالبی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بیرانوند در استوری خود نوشته: «هر رقابتی اسلحه ویژه خود را دارد. گاهی زور، گاهی زر. گاهی هوش و گاهی مهربانی.» البته او در این استوری نامی از پرسپولیس یا تیمهای فوتبالی نبرده اما حضور ترابی و اسماعیلی‌فر، این استوری را معنادار می‌کند.

او به دلیل شکایت پرسپولیس خطر محرومیت و جریمه مالی را متوجه خود می‌بیند اما تلاش می‌کند در ظاهر روحیه خود را حفظ کند و به استقبال حکم کمیته تعیین برود.

بیرانوند سه روز برای ارسال لایحه دفاعیه فرصت دارد و حالا انتشار این استوری در چنین فضایی، واکنش هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته و آنها حتی لبخند بیرانوند را هم موضوعی در پاسخ به اعتراض آنها برای فسخ یک طرفه می‌بینند.

دانیال و ترابی البته در این مدت کاملا بی حاشیه پیش رفته‌اند اما حالا حضور آنها در استوری کنایه امیز و معنادار بیرانوند، این دو بازیکن را هم وارد حواشی انتقال جنجالی از پرسپولیس به تراکتور کرده است.

البته هواداران تراکتور امیدوارند که این حواشی هرچه زودتر به پایان برسد و این سه بازیکن نیز روند مثبت خود را که در پرسپولیس داشتند، در این تیم نیز ادامه دهند.

منبع: ورزش سه