باشگاه فهرور مجارستان پیشنهادی را به پوشکاش آکادمیا ارائه کرده تا در ازای دریافت رقم رضایتنامه، این بازیکن را در اختیار آنها قرار بدهند.

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که باشگاه پرسپولیس نسبت به جذب سولت ناگی علاقه زیادی را از خود نشان داده، اما طرح نام او در فضای رسانه‌ای، انتقال این بازیکن مجارستانی به پرسپولیس را پیچیده کرده است.

البته روز گذشته پرسپولیس نسبت به جذب این بازیکن جلوتر از یحیی عطیه‌الله قرار داشت. با این حال اکنون در فضای مجازی مجارستان، خبری در مورد پیشنهاد جدید به سولت ناگی منتشر شده است.

باشگاه فهرور مجارستان پیشنهادی را به پوشکاش آکادمیا ارائه کرده تا در ازای دریافت رقم رضایتنامه، این بازیکن را در اختیار آنها قرار بدهند.

البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد دستمزد او در این تیم ‌پایین‌تر از پرسپولیس خواهد بود، اما شرایط مطلوب این تیم در لیگ مجارستان و سرمایه‌گذاری اخیر آنها برای حضور قدرتمند در صحنه فوتبال اروپا شاید باعث شود تا سولت ناگی وسوسه شود.

اما از سوی دیگر حضور در تیم پرطرفدار پرسپولیس و دریافت دستمزد بیشتر هم عاملی است که شاید او را به سمت پرسپولیس سوق دهد.

نکته مهم در مورد ناگی توانایی ویژه او در نمایش تهاجمی و قدرت دفاعی است که از این بازیکن یک گزینه ایده‌آل می‌سازد، اما در عین حال پرسپولیس جذب یحیی عطیه را هم دنبال می‌کند.

باشگاه سوچی در ابتدا با توجه به وجود دو تیم پرسپولیس و الاهلی مصر به عنوان خواهان عطیه، رقم موردنظر خود را افزایش داد اما حالا شاید پرسپولیس بتواند این بازیکن را با عدد بهتری به خدمت بگیرد.

در نهایت باید دید که تیم مذاکره‌کننده پرسپولیس و رضا درویش کدام ستاره را به تیم خود می‌آورند، هرچند که شاید جذب یک بازیکن اروپایی پیچیدگی بیشتری نسبت به خرید یحیی عطیه مراکشی داشته باشد.