مجری مطرح شبکه العربی قطر با اشاره به اقامه نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید هنیه گفت: من به‌عنوان یک سنی وقتی دیدم آقای خامنه‌ای بر جنازه یک مجاهد سنی نماز خواند، غبطه خوردم.

به گزارش همشهری آنلاین، ایران نوشت: مجری مطرح شبکه العربی قطر با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود، به انتقاد از بی‌عملی دولت‌های عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت و ضمن فراخواندن مسلمانان به اتحاد در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد که به تشییع شهید اسماعیل هنیه در تهران غبطه می‌خورد.

این مجری قطری اظهار کرد: قضیه شیعه و سنی در واقع یک نبرد خیالی است که راه انداخته‌اند تا شما را به آن مشغول کنند و به مدت 300 روز نتوانید به یاری برادران اهل سنت خود در غزه بروید. جایی که دشمن صهیونیست در آنجا مشغول جنایت علیه زنان و کودکان است و ریختن خون همه ساکنین آنجا را مباح می‌داند.

وی ادامه داد: این قضیه شیعه و سنی مانند مواد مخدری عمل می‌کند که هنگام مصرف آن، شما می‌توانید توجیهاتی برای عدم یاری غزه پیدا کنید.

مجری شبکه العربی قطر با اشاره به اقامه نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید هنیه گفت: من به‌عنوان یک سنی وقتی دیدم آقای خامنه‌ای بر جنازه یک مجاهد سنی نماز خواند، غبطه خوردم. درحالی که شیخ الازهر جرأت نکرد نماز میت غیابی برای هنیه بخواند و این هم به‌خاطر فشارهای سیاسی است که همه ما آن را می‌دانیم.

منبع: ایران