معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه از ترمیم و بازسازی حدود ۳۰۰۰ متر نقاشی دیواری در جداره رمپ بزرگراه شهید یاسینی خبر داد

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی رضایی مالیدره، گفت : در راستای نگهداشت شهر و ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر، اداره زیباسازی حوزه ی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه نسبت به ترمیم و بازسازی حدود ۳۰۰۰ متر مربع از نقاشی دیواری فرسوده در رمپ بزرگراه یاسینی منطقه اقدام کرده است.

وی به حذف زوائد بصری و فیزیکی در محدوده ناحیه ۲ اشاره کرد و افزود : در راستای طرح من شهردارم، پروژه توسعه محلی حذف زوائد در محور خیابان دماوند حدفاصل خیابان حجت تا سی‌متری نیرو هوایی به اجرا درآمد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ اظهار داشت: در پی عدم توجه متصدیان واحدهای صنفی به اخطار های مکرر؛ میله های عمود، تابلو نوری و تابلو های جانبی غیر قانونی حذف شد که در حال حاضر، این طرح با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در محور دماوند در حال اجراست.

رضائی مالیدره ادامه داد: همچنین، ۳۰ مورد زوائد فیزیکی غیر مجاز در محور خیابان مهربار حدفاصل میدان اطلاعات تا چایچی پیرو اخطار های مکرر به مالکین و عدم همکاری آنها، جمع آوری شد.

منبع: روزنامه همشهری