منابع خبری از تردد کاروان‌های نظامیان آمریکایی در مرز عراق و عربستان خبر دادند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد صبح امروز سه شنبه از حضور کاروان‌های نظامیان آمریکایی در گذرگاه «عرعر» واقع در مرز عراق و عربستان خبر داد.

وی گفت: برآوردها این است که حضور نیروهای آمریکایی در این گذرگاه در راستای مقابله با پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی است.

این تردد کاروان های نظامیان آمریکایی درحالی است که دوشنبه شب پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه گزارش دادند که انتظار از حمله تلافی جویانه ایران زندگی ساکنان اراضی اشغالی و مقامات این رژیم را مختل کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیستها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر روز به روز افزایش می‌یابد.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

پیش از این، تارنمای آکسیوس در گزارشی به نقل از یک مقام آمریکایی بدون ذکر نام مدعی شد که بر اساس داده‌های نهادهای اطلاعاتی آمریکا، ایران و حزب‌الله هنوز در مورد چگونگی و نحوه انجام حمله خود به رژیم صهیونیستی تصمیم قطعی نگرفته‌اند.

چند مقام آمریکایی که خواستند نام آنها فاش نشود، پیش تر اعلام کردند که آمریکا در تلاش است تا ائتلاف جدیدی برای دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حمله احتمالی ایران تشکیل دهد اما این بار با مانعی بزرگ بر سر راه تشکیل این ائتلاف مواجه است.

منبع: ایرنا