شرکت واحداتوبوسرانی شهر تهران اقدام به راه‌اندازی سامانه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اتوبوسرانی تهران کرد.

همشهری آنلاین- روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد ؛ در راستای هوشمندسازی خدمات ناوگان اتوبوسرانی و به منظور بهبود کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان گرامی، شرکت واحد با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نسبت به راه اندازی مرکز تماس و پاسخگویی پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک اقدام کرده است.

بر این اساس شهروندان می‌توانند برای طرح پیشنهادات و شکایات خود در حوزه پشتیبانی کارت بلیت الکترونیک با شماره ۱۸۰۰ داخلی ۵ تماس حاصل فرمایند

منبع: همشهری آنلاین