محمدحسین اسلامی بازیکنی است که در هفته‌های ابتدایی جانشین مهرداد محمدی محروم در ترکیب استقلال خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فوتبال ۳۶۰، یکی از مهم‌ترین چالش‌های استقلال در ۶ هفته ابتدایی پر کردن جای خالی مهرداد محمدی است. مهاجم آبی‌پوشان به دلیل مصاحبه تندی که در پایان فصل قبل انجام داد، ۶ بازی اول لیگ بیست‌وچهارم را از دست داد و دست جواد نکونام را در در فاز تهاجمی به میزان زیادی بست.

محرومیت مهرداد، شکست احتمالی در چذب کاکوتا و یک چالش بزرگ برای نکونام
همان‌طور که پیش از این اشاره شد، استقلال در فصل جدید قرار است با آرایش ۱-۳-۲-۴ به میدان برود و کادرفنی تیم آبی‌پوش تهرانی در نظر دارد از مهرداد محمدی به عنوان وینگر استفاده کند. حالا در غیاب این بازیکن و همچنین ناکامی احتمالی در جذب گائل کاکوتا، گزینه‌های روی میز جواد نکونام برای پست وینگر چندان زیاد نیست و او با محدودیت قابل‌توجهی روبرو است.

طبق شنیده‌ها محمدحسین اسلامی، بازیکن فصل پیش ذوب‌آهن قرار است در قامت وینگر راست برای استقلال به میدان برود و جای مهرداد محمدی را پر کند. در سمت چپ علیرضا کوشکی انجام وظیفه می‌کند و جلال‌الدین ماشاریپوف، پست شماره ۱۰ و یا همان هافبک تهاجمی را را به خود اختصاص می‌دهد. آلمدین زیلیکیچ بوسنیایی نیز که جواد نکونام چندان به او اعتقادی ندارد، فعلا به عنوان مهره تعویضی باید روی نیمکت بنشیند.

باید دید در روزهای باقی‌مانده تا پایان فصل نقل‌وانتقالات، استقلال وینگر جدیدی را استخدام خواهد کرد یا با همین نفرات به استقبال فصل جدید می‌رود.