رییس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه با مسئولان اعلام کردم که باید همه دست به دست هم دهیم تا مسابقات برگزار شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تاج در جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به زمینی که دیروز در استادیوم نقش جهان اصفهان دیدم مشکلات جدی برای بازی تیم ملی ایران هم رقم می‌خورد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: اگر حریفان ما برای گرفتن امتیاز بیایند در چنین چمن‌هایی هم بخواهند دفاعی بازی کنند به مشکل خواهیم خورد. دنبال راهکار جدیدی برای آن هستیم.

وی درباره دلایل عدم انتخاب استادیوم شهرهای دیگر برای بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان افزود: اگر کرمان دو هتل پنج ستاره داشت بازی‌های ملی را آنجا می‌بردیم. ما حدود هفت تا هشت ورزشگاه آماده داریم که باید به تعداد آنها فزوده شود.

او درباره عدم میزبانی ورزشگاه تختی تهران از استقلال و پرسپولیس گفت: من از رسانه‌ها درخواست دارم به ما کمک کنند. الان ورزشگاه تختی به دلایل مختلف مورد تأیید نهادهای امنیتی قرار نگرفت. این در حالی است که آنجا ورودی زنان و همچنین جایگاه ویژه آماده دارد اما گفته‌اند بار ترافیکی آنجا سنگین است و دچار مشکل می‌شویم. ما باید خودمان را جای مدیران ورزشگاه هم بگذاریم که موظف هستند دو استادیوم را فوری اعلام کنند، این کار سختی است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: من در جلسه شورای تأمین استان هم گفتم نمی‌توان بار ترافیکی را دلیلی دانست که دو باشگاه ما معطل بمانند. باید به هر حال همگی دست به دست هم دهیم که بازی‌ها برگزار تا ورزشگاه آزادی هم آماده مسابقات شود.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم این کار وظیفه فدراسیون فوتبال و نهادهای سازمان لیگ و یگان ویژه نیست اما کشور ما نیازمند چنین نکته‌ای است تا همگی کمک کنیم.

تاج خواستار عدم مماشات در مرمت ورزشگاه‌ها شد و گفت: باز هم می‌گویم در استانداردسازی ورزشگاه چانه زنی نشود و لابی نکنید. چون اگر قرار است در یک ورزشگاه کسی نرود بخواهید اصرار کنید هوادار برود دچار مشکل می‌شویم.

منبع: مهر