رئیس دانشگاه تهران گفت: بررسی لازم از نظر مقررات آموزشی وزارت علوم برای پذیرش بدون کنکور مدال‌آوران صورت گرفت و قوانین اجازه پذیرش بدون کنکور این افتخار تکواندوی ایران را می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران با تبریک به این مدال‌آور کشورمان، اعلام کرد: در پی درخواست خانم نعمت‌زاده برای پذیرش بدون کنکور، دانشگاه تهران از پذیرش این فرزند متعهد و اخلاق‌مدار ایران استقبال می‌کند.

رئیس دانشگاه تهران افزود: بررسی لازم از نظر مقررات آموزشی وزارت علوم برای پذیرش بدون کنکور مدال‌آوران صورت گرفت و قوانین اجازه پذیرش بدون کنکور این افتخار تکواندوی ایران را می‌دهد.

نعمت‌زاده که دومین مدال تاریخ زنان ایران در بازی‌های المپیک را به دست آورده، گفته است: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند چون به خاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم. درسم هم خوب است اما به خاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.

مبینا نعمت‌زاده، نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان که با دو پیروزی و یک شکست به دیدار رده‌بندی رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه یافته بود، با برتری مقابل رقیب عربستانی خود در دیدار رده‌بندی، موفق به کسب مدال برنز شد.