رمضانوف که روسی تبار است بعد از رسیدن به دیدار نهایی گفت: هنوز فینال باقی است. امیدوارم طلا بگیرم من واقعا آن را می خواهم.

به گزارش همشهری آنلاین حسن یزدانی در ادامه رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس در دیدار نیمه‌نهایی مقابل مایلس آمینه دارنده مدال برنز جهان و المپیک از سن مارینو به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۷ بر یک به برتری رسید و برای سومین بار پیاپی راهی فینال المپیک شد. حریف یزدانی در فینال رمضانوف از بلغارستان است که موفق شد در ۴ ثانیه پایانی آرون بروکس آمریکایی را مغلوب کند.

رمضانوف که روسی تبار است بعد از رسیدن به دیدار نهایی گفت: هنوز فینال باقی است. امیدوارم طلا بگیرم من واقعا آن را می خواهم. می خواهم به خاطر خانواده ام طلا کسب کنم چون خیلی ها برای من دعا کرده اند. بسیاری از مردم قبل از این مسابقات برای من نامه نوشتند، حتی زمانی که من به بازی های المپیک رسیدم.

او درباره حسن یزدانی رقیبش که به دیدار نهایی رسیده است نیز افزود: حسن یزدانی امروز یک کشتی گیر افسانه ای است. چند وقت است در این وزن کشتی می گیرد و الان سومین المپیکش را تجربه می کند. همه سرعت کشتی او را می دانند، او یک کشتی گیر سریع و خیلی با تجربه است اما امیدوارم برنده شوم. من واقعا امیدوارم. من تمام تلاشم را می کنم و نتیجه با خداست.

کشتی گیر بلغارستان درباره آرون بروکس نیز ادامه داد: آمریکا الکی کشتی گیر به المپیک نمی فرستد. او فقط ثابت کرد که یک کشتی گیر خوب است و بردن دیوید تیلور باعث شد تا انتخاب شود. بروکس کشتی گیر قوی و تنومندی است. در طول مبارزه متوجه شدم که او از نظر بدنی قوی، با دوام و دارای حرکات خارق العاده است. تا آخر جنگیدم و در ثانیه های آخر توانستم مبارزه را پیروز شوم.

او در مورد کشتی گیران روسی که در پاریس نیستند ادامه داد: حیف است، حیف است. فکر می کنم فدراسیون کشتی روسیه باید این همه هزینه را بدهد، جبران کند و باید به نحوی این ورزشکاران را که راهی المپیک نشدند تامین مالی کند.

رمضانوف درباره شباهت زیادی که با حبیب نورماگومدوف دارد نیز گفت: از این قبیل داستان های خنده دار زیاد است. وقتی در ترکیه بودم راه رفتن در فروشگاه غیرممکن بود. همه فکر می کردند من حبیب هستم و دعوتم کردند که غذا بخورم. معمولا به دیگران می گویم که من حبیب نیستم اما باز هم عکس می گیرند. ما از یک منطقه هستیم. امیدوارم روزی او را ببینم. در این سطح از شهرت، حفظ ویژگی های ساده زیستانه بسیار دشوار است. بسیاری با دریافت پول و قدرت، همه آنها را از دست می دهند اما این مرد زمانی که مشهور شد، با وقار رفتار کرد.

و در نهایت این کشتی گیر درباره تصمیمش برای رفتن به UFC افزود: دعوا با اخلاق من سازگار نیست. من معتقدم کشتی هنر است و دعوا در دین حرام است. اینجا در کشتی نگاه کنید که چگونه افراد یکدیگر را شکست می دهند بدون اینکه به کسی آسیبی برسانند. کیفیت فنی، استقامت بدون ایجاد آسیب یک هنر است. من نمی‌خواهم به کسی توهین کنم. این فقط نظر من است که نمی خواهم برای سرگرمی کسی را کتک بزنم.