رییس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان از کمک نکردن فدراسیون فوتبال گله کرد و گفت: «قرار بر این بوده است که جرائم پرسپولیس و استقلال را که ۴۰۰ میلیارد تومان بوده به ما بدهند اما یک ریال هم پرداخت نشده است.»

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پارسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جرائم پرسپولیس و استقلال به حساب هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان واریز خواهد شد اما با گذشت ماه‌ها و به گفته مسئولان این استان هنوز این اتفاق رخ نداده است.

محمد اکبری، رئیس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان درباره شرایط نامناسب این استان گفت: آقای تاج زمانی که انتخاب شد گفت که جرائم پرسپولیس و استقلال را که ۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود به سیستان و بلوچستان خواهیم داد. ما ذوق کردیم که خداروشکر می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم اما یک ریال هم به ما پرداخت نشد.

اکبری با بیان اینکه «تنها استانی که رایگان کار می‌کند سیستان و بلوچستان است،» ادامه داد: بالاترین مبلغی که فدراسیون فوتبال به ما کمک کرده ۹۰ میلیون تومان بوده است. به آقای بهاروند گفتم که ما را با شیراز، مازندران یا تهران مقایسه نکن. به برخی شهرها پرداختی ۳۰۰ میلیون تومانی داشتند در صورتی که باید برعکس باشد. برخی شهرها اسپانسرهای زیادی دارند. شعارشان این بود که به استان‌های کم برخوردار کمک می‌کنیم تا برخوردار شوند. ما تیم فوتسال خود را به زرند فرستادیم، نمی‌توانیم که کاسه گدایی دست بگیریم.

رییس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان افزود: بخش اداری ما یک میز و صندلی درست ندارد، سیستم و سامانه که بماند. زمین‌های ما اکثرا طبیعی هستند، خواستیم به ما دستگاه چمن‌زن بدهند تا بازی برگزار کنیم اما ندادند.

اکبری با بیان اینکه «گویی اراده‌ای برای حل مشکلات این استان وجود ندارد،» گفت: وضع اداره ورزش و جوانان از ما هم بدتر است. مسابقات نونهالان را برگزار کردیم ولی در تهیه غذای آنها به مشکل برخوردیم. حتی در برگزاری لیگ هم مشکل داریم و خواستار کمک مسئولان هستیم اما متاسفانه اراده‌ای برای این کار وجود ندارد.

منبع: ایسنا