آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود و ازدواج صورت نگیرد بنابراین ترفند می کنند اگر کسی ازدواج کرد رغبتی به فرزند آوری نداشته باشد و سگ و حیوانات را جایگزین می کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی » در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کرج افزود: چراکه این اطمینان به رژیم کودک کش اسراییل داده شده که نبرد تا پیروزی قدس شریف ادامه دارد.

وی بیان کرد: با انتخاب سریع و به موقع « یحیی سنوار» این پیام به دشمنان مقاومت داده شده چراکه رییس جدید دفتر سیاسی حماس شخصیتی باهوش ، مسلط با اشراف کامل سیاسی ، اطلاعاتی و رسانه ای بر صهیونیست است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: سنوار عملیات طوفان الاقصی را طراحی داشت و سخنرانی هایی از او شنیدیم که گفته کاری خواهم کرد که نتانیاهو بگوید ای کاش زاده نشده بودم.

رژیم اسراییل همیشه به فکر نابودی مسلمانان است

وی با اشاره به سالگشت پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان گفت: رژیم غاصب اسراییل همیشه به فکر نابودی مسلمانان به ویژه شعییان است چنانچه دیدیم قصد نابودی لبنان و سوریه را داشت اما نتوانست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: بنابراین با نگاهی به تاریخ می توان دید که جنگی علیه لبنان را آغاز کرد و در تلاش بود تا برای زیر سلطه قرار دادن منطقه حزب الله را نابود و ایران را منزوی کند بطوریکه عقبه استراتژیک ایران را از بین ببرد.

وی گفت: همچنین حامی او امریکا در تلاش بود تا افکار عمومی را از جنایات غزه و جنایات خودش در افغانستان منحرف کند و مسیر را برای رژیم اسراییل باز کند .

امام جمعه کرج افزود: اما حزب الله همه معادلات دشمنان را بهم زد و پس از پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه اسراییل اعتراف شکست داشت و این شکست الهام بخش فلسطینی ها شد و دیدیدم که برای یک سرباز اسیر رژیم اسراییل ۲۷ فلسطینی آزاد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه رژیم اسراییل به قصد نابود کردن غزه وارد میدان شده است گفت: در این ۱۰ ماه که از جنایات رژیم غاصب در غزه می گذرد انسان های بی گناه و کودکان بسیاری کشته شدند .

امام جمعه کرج که در این بخش از سخنان با همراهی نمازگزاران و شعار مرگ بر اسراییل همراه بود اظهار کرد: اگر کشورهای مقاومت که هنوز جنگ اصلی خود را شروع نکردند بخواهند اقدام جدی داشته باشند محل جنگ قلب تل آویو است.

سکوت در ترور شهید «هنیه» به معنای همراهی با رژیم غاصب بود

وی در ادامه با اشاره به سکوت اتحادیه اروپا و سران آمریکا در شهادت شهید هنیه گفت: این اقدامات برای صحه گذاشتن بر اقدام ترور شهید هنیه بود.

امام جمعه کرج اضافه کرد: این عمل ددمنشانه را فرانسه و انگلیس نیز محکوم نکردند و کشورهایی مانند مصر و آمریکا برای آتش بس و شروع مذاکرات در ۲۵ مرداد ماه بدون تعیین مکان تلاش برای نجات رژیم غاصب می کنند.

وی گفت: با این اقدامات می خواهند نشان دهند که مقاومت راضی به آتش بس نیست و با طرح آتش بس جلوی پاسخ قریب الوقوع مقاومت را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز همچنین اضافه کرد: آمریکا با برخوردهای ۲ گانه خود که به هیچ قوانین بین المللی پای بند نیست از رژیم غاصب حمایت می کند و در کمال پررویی به ما و کشورهایی که همراه هستند می گوید پاسخ ندهید.

وی گفت: مکرون یکی از اینها است که زنگ زده گفته خویشتنداری کنید اما پاسخ ما همان پاسخ رییس جمهور است، باید بدانید در وقت مقرر پاسخ ایران برق آسا ، شدید و قوی تر از قبل است.

امام جمعه کرج که در این بخش ازسخنان خود با تکبیر نمازگزاران همراه بود ادامه داد: ایران اسلامی در حفظ منافع ملی ، اقتدار ملی هرگز کوتاه نمی آید.

دشمنان در تلاش هستند تا خانواده تشکیل نشود

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به سالروز تشکیل خانواده افزود: اهمیت خانواده در اسلام و فرهنگ ایرانی بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: اگر خانواده در تراز لازم باشد افرادی مفید برای جامعه تربیت می کند و افراد خانواده ضمن عطوفت با یکدیگر باید سالمندان را مورد تکریم قرار دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان می خواهند خانواده تشکیل نشود و ازدواج صورت نگیرد بنابراین ترفند می کنند اگر کسی ازدواج کرد رغبتی به فرزند آوری نداشته باشد و سگ و حیوانات را جایگزین می کنند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: سیاه چاله جمعیتی جدی است و اسلام بر تحکیم خانواده و مهربانی در آن موکد اصرار دارد.

باید زندگی ائمه اطهار(ع) الگو قرار داده شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع ) گفت: این امام همام با جنگ های نرم و سخت برای تضعیف نظام اسلامی و فتنه گری ها مواجه بود.

وی افزود: بنابراین باید زندگی اهل بیت (ع) و سختی هایی که برآنان گذشت را مورد مطالعه قرار دهیم چراکه تاریخ همیشه تکرار می شود و امروز شاهد آنها هستیم.

منبع: ایرنا