غیبت مهدی هاشمی‌نسب بعد از گذشت چندین هفته از شروع تمرینات استقلال و پایان اردوی آبی‌پوشان شایعات جدایی محبوب‌ترین دستیار جواد نکونام را قوت بخشید و اینطور که به نظر می‌رسد هاشمی‌نسب برای تمدید قرارداد با استقلال به توافق نرسیده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ البته در خبرها اینطور آمده بود که وی به دلیل مسایل مالی با تیم محبوبش به توافق نرسیده اما خود هاشمی‌نسب صحبت‌های دیگری دراین خصوص کرده است.

گزیده صحبت‌های هاشمی‌نسب با ورزش سه درخصوص عدم توافق با استقلال را در ادامه می‌خوانید:

{دلیل عدم توافق با استقلال} این موضوع یعنی این که به‌خاطر مسائل مالی هنوز به تیم برنگشته‌ام را دوستان می‌توانند از خود آقای نکونام سوال کنند، چون در این مورد هر چیزی بگویم، شاید بعضی‌ها این طور برداشت کنند که من به‌خاطر پول دوباره برنگشتم!

{واقعیت ماجرا} نکونام کاملا در جریان این اتفاقات است و می‌تواند به خوبی با پاسخی که می‌دهد، این موضوع را تکمیل کند و امیدوارم ایشان آن چیزی که واقعیت دارد را بگوید نه این که ماجرا طوری پیش برود که فقط قسمت آخر آن گفته شود و من جلوی هوادار قرار بگیرم! شاید یک روز ریز اتفاقاتی که در این مدت افتاد را عنوان کنم تا برسد به آن جایی که می‌گویند مهدی هاشمی‌نسب به‌خاطر پول نیامده است!