دکتر سهراب کیهانی پزشک ارتوپد تیم ملی کشتی کشور درباره حسن یزدانی گفت: حسن به علت جراحی که انجام داده بود و دوران بازتوانی که طی کرده بود، عضو آسیب دیده ای داشت که دوران نقاهت را کامل طی نکرده بود

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر کیهانی در مورد وضعیت مصدومیت حسن یزدانی، بیان کرد: او به خاطر جراحی و دوره بازتوانی که طی کرده بود، دوره نقاهتش هم طی کرده بود و بعد از آن بلافاصله وارد یک مسابقه سنگین آن هم نه جهانی بلکه المپیک شده بود.

وی افزود: من نزدیک تشک بودم دیدم چهار، پنج بار کتف حسن از جا درآمد که آن را جا انداختند و توانست ادامه دهد. من می‌خواهم این را تذکر بدهم که اگر یک بار این اتفاق بیفتد فرد باید بی هوش شود تا کتفش جا انداخته شود چون بسیار دردناک است.

کیهانی خاطرنشان کرد: یزدانی باز هم با این غیرت ادامه مسابقه خود را در فینال المپیک پیگیری کرد. به عنوان یک جراح و ارتوپد می‌گویم که او کار بزرگی کرد و مدال نقره را هم به یزدانی تبریک می‌گویم.

وی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی هادی ساروی هم گفت: رباط صلیبی او در فینال پاره شد. یکی، دو دقیقه با رباط صلیبی پاره توانست ادامه بدهد. خوشبختانه او توانست در فینال کارش را ادامه دهد. علیرضا مهمدی هم دیگر آسیب دیده ماست اما توانست نقره المپیک را بگیرد.

صحبت‌های دکتر کیهانی پزشک ارتوپد تیم ملی کشتی درباره حسن یزدانی و دیگر قهرمانان المپیکی را در این ویدئو ببینید.

منبع: فارس