مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ثبت یک رکورد جدید در میزان تولید روزانه آسفالت در کارخانجات این سازمان خبر داد.

همشهری آنلاین: مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت تولید آسفالت گفت: نیمه مردادماه ۱۴۰۳، رکورد تولید روزانه آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از رقم بی‌سابقه ۱۱ هزار تن عبور کرد.

وی افزود: تولید بیش از ۱۱هزار تن آسفالت طی یک روز در طول بیش از ۴۰ سال فعالیت کارخانجات آسفالت این سازمان بی‌سابقه بوده و نویدبخش کوتاه‌تر شدن دوره بهسازی مسیرهای تردد شهروندان است.

صداقتی در پاسخ به پرسشی در خصوص نحوه توزیع این حجم از آسفالت تولید شده، از اختصاص ۹۸۰۰ تن آسفالت به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با کمک اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: مابقی آسفالت تولید شده در تعدادی از پروژه‌های بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی شامل بزرگراه‌های شهید زین الدین، آزادگان، شهید حکیم، علامه جعفری و شهید فهمیده توزیع و توسط معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرا شد.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۸۸۰ هزار تن آسفالت برای پروژه های شهر تهران تولید و تامین شده، گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ ۳۰ درصد افزایش یافته و در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۱۶۰ درصد افزایش و نسبت به سال ۱۴۰۰، ۱۸۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری شهر