علی فروتن با اشاره به مجموعه «دوقلوها در شهر پنج ستاره» از تولید فصل سوم این برنامه خبر داد که پنج سال پیش تولید و پخش شده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ علی فروتن درباره ساخت سری جدید «دوقلوها» که قرار است پس از چند سال دوباره از تلویزیون پخش شود بیان کرد: این روزها در حال ساخت فصل سوم از مجموعه «دوقلوها» هستیم که پیش از این ۲ فصل آن روی آنتن رفت؛ فصل اول در خود برنامه «فیتیله ای ها» پخش شد و فصل دوم به صورت مستقل سال ۹۸ تولید و به پخش رسید.

وی اضافه کرد: فصل جدید «دوقلوها در شهر پنج ستاره» نام دارد که دوقلوها به یک ناکجاآباد فانتزی می‌روند. یعنی دکوری که طراحی شده است و شخصیت پردازی‌ها فضایی فانتزی دارند. قصه به این شکل است که هر بار ۲۵ کودکی که کار خوبی انجام داده اند به این شهر می آیند.

فروتن با اشاره به همکاران خود گفت: من، حمید گلی و علی مسلمی در این مجموعه حضور داریم و کار سخت و بیگ پروداکشنی است که حدود ۲۵۰۰ متر دکور تولید شده است. تصویربرداری این مجموعه شروع شده است و احتمالاً حدود چند ماه زمان می‌برد. جمشید بیات کارگردان و مهدی بصیری تهیه کننده کار هستند.

این بازیگر با اشاره به سختی کار در حوزه کودک و نوجوان و بیکاری برخی فعالان این حوزه تصریح کرد: در حوزه کودک همه مثل من و حمید گلی شانس نمی‌آورند، ما پوست کلفت بودیم و پای کار ایستادیم و مهم‌تر از همه این است که ما ایستادگی کردیم.

وی اضافه کرد: صادقانه بگویم تلویزیون هم در این پروسه کمک زیادی به ما کرد تا در زمان مناسب و در فرایندی درست دیده شویم. در اینکه من هم تحصیلات دارم، اهل تلاشم و پویایی دارم شکی نیست اما اگر همه این‌ها را هم داشته باشید اما این شانس نباشد و در مکان و زمان درست قرار نگیرید به جایی نمی‌رسید. همین اتفاق برای برخی از دوستان من رخ داده است که افراد توانمندی هستند اما این توانایی دیده نمی‌شود.

این هنرمند تئاتر در پایان بیان کرد: چند تن از بازیگران تئاتر کودک و نوجوان شناخته شده هستند؟ درحالی که بیشتر مجریان کودک برای همه شناخته شده هستند. یک دلیلش این است که تلویزیون تئاتر کودک را تبلیغ و معرفی نمی‌کند درحالی که مجوز این تئاترها یا از ارشاد است یا کانون پرورش فکری و در همین نظام مجوز دریافت کرده اند اما تلویزیون برایشان تبلیغی نمی‌کند. معرفی تئاتر در تلویزیون کمک فرهنگی زیادی دارد.

منبع: مهر