سریال «بوقچی» از تولیدات خارج از سیما است که قرار است به کارگردانی حسن حبیب زاده و بازی بیژن امکانیان روی آنتن برود.

همشهری آنلاین: چند وقتی است که سریال تلویزیونی «بوقچی» قرار شده روی آنتن برود. یک سریال فوتبالی که تیم سازنده اش سعی دارد در تبلیغ سریال متفاوت عمل کند. شاید این نوع تبلیغ در شبکه نمایش خانگی قابل پیش بینی باشد اما برای تلویزیون به نظر غیرعادی است چرا که سیما در تولید و پخش سریال هایش خیلی کم پیش می آید که بخواهد کار متفاوتی در تبلیغ انجام دهد. وقتی کم کم به عوامل سازنده می رسیم، به همان نکته اول می رسیم که این سریال تولید سیما نیست!
«بوقچی» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد محصول مرکز سریال سازمان سینمایی سوره است که داستانی متفاوت از یک ماجرای پر حاشیه فوتبالی در سال‌های اخیر را روایت می‌کند. حالا مشخص می شود که مدل تبلیغاتی این سریال چرا متفاوت است؟
تاکنون چند سریال فوتبالی از شبکه‌های سیما پخش شده است که در این بین می‌توان به سریال‌های «پژمان»، «سه پنج دو»، «آخرین بازی» و «لژیونر» اشاره کرد. اما به نظر می رسد این سریال داستان متفاوتی دارد.
قبل از این که خبر حضور بیژن امکانیان در سریال بوقچی منتشر شود، فیلمی در شبکه های مجازی مبنی بر دستگیری این بازیگر به خاطر فساد در فوتبال پخش شد، اما این تنها یک کار تبلیغی بود چرا که پس از چند روز روابط‌عمومی سریال فوتبالی «بوقچی» با انتشار خبری اعلام کرد امکانیان به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و این یعنی پای این بازیگر به فساد فوتبال باز نشده و انتشار سکانس دستگیری وی در قسمتی از این سریال در فضای مجازی با عنوان «ردپای چهره معروف سینما در ماجرای فساد فوتبال» بیشتر یک شیطنت رسانه‌ای است.
در این سریال علاوه بر امکانیان که نقش ارسلان موفق مدیر یک باشگاه فوتبال و مدیرعامل کارخانه چیت دانه را ایفا می‌کند حسن پورشیرازی، امیر غفار منش، آرش نوذری، شهره سلطانی، رامین ناصرنصیر و... نیز حضور دارند.
این تیم همچنین در چند روز گذشته هدیه ورزشی را با امضای ارسلان موفق و از طرف باشگاه فوتبالی او برای خبرنگاران ارسال کردند که به نظر این ایده نیز جذاب بوده و باید دید سریال «بوقچی» می تواند بازار راکد و کم بیننده سیما را تکانی بدهد؟

منبع: همشهری آنلاین