قیمت خودرو امروز  قیمت محصولات داخلی با رکود مواجه شده و محصولات مونتاژی هم اکثراً با همان نرخ‌های پیشین معامله می‌شوند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. خودروهای داخلی در اکثر مدل‌ها دچار سقوط قیمتی شده و نمودار آنها با شیب منفی گزارش می‌شود. اما خودروهای مونتاژی چنین رکود عمیقی را احساس نکرده و اغلب آنها در خواب فرو رفته‌اند. به نظر می‌رسد با کاهشی شدن نرخ دلار قیمت محصولات داخلی و مونتاژی رکودی شده و ۳۵ محصول افت بالای شش میلیون تومان را داشتند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات سقوط کرده اند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما که در دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو است امروز نیز مانند روز گذشته شیب منفی به خود گرفته و با ریزش ۱۶ میلیون تومانی به قیمت پایین یک میلیارد آمده و در حال حاضر پس از افت قیمتی به نرخ ۹۹۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۴ و تمامی مدل‌های مختلف آن با افت قیمت مواجه شده و امروز با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت ۹۵۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

وانت نیسان با موتور جدید دیزلی در شمار محصولات سایپا، که با افت چشمگیر ۲۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۲۴ میلیون تومان معامله می‌شود البته خودروی مذکور در حال حاصر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات سوکت کرده‌اند.

جک J۴ از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز ۹۹ میلیون تومان افت کرده و به قیمت ۷۸۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی (۵ نفره) یکی از کراس‌اوورهای بهمن موتور است که قیمت بازار آن در صبح امروز ۱۵ میلیون ارزان‌تر شده به یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

لونا برقی GRE در دسته محصولات مونتاژی که در ایران در شرکت ایران خودرو عرضه می‌شود با کاهش ۵۰ میلیون تومانی به محدوده یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J۷ یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور، امورز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.