رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید اقدامات لازم در زمینه تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری در حوزه فرهنگی انجام شود.

به گزارش همشهری آنلاین، زهرا شمس احسان در دویست و پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رفتار پهلوانی ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار کرد: توانمندی جوانان ایرانی در این مسابقات دیده شد و به ما نشان داد که خواستن توانستن است. موفقیت قهرمانان کشور را به مدال آوران، خانواده های آنها و مردم تبریک می گوییم. باید تقدیر از ورزشکاران به درستی انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف املاک واگذار شده شهرداری، تصریح کرد: هنوز اتفاق خاصی در مورد املاک شهرداری در این سه سال نیفتاده است. در مصوبه تعیین تکلیف املاک شهرداری که به افراد حقیقی و حقوقی واگذار شده، شهرداری ملزم به ارائه تخفیف به مجموعه های فرهنگی و جهادی شده و مقرر شد که مراتب به شورا ارائه شود.

شمس احسان با بیان اینکه علیرغم گذشت ۱۰ ماه از ابلاغ این مصوبه هنوز اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: این موضوع منجر به سردرگمی پیمانکاران شده است. با توجه به اهمیت این موضوع و تأثیر بر امور در این حوزه، معاونت فرهنگی و اجتماعی عملکرد مورد نظر را نداشته و عدم پیگیری این موضوع منجر به تأخیر در تحقق اهداف حوزه فرهنگی و اجتماعی شده است.

وی تأکید کرد: باید اقدامات لازم در این زمینه انجام و گزارش آن به شورا ارائه شود.

منبع: روزنامه همشهری