تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

هافبک پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم با کادر فنی جدید و تمرینات سختی که انجام داده‌اند به دنبال کسب نتایج خوب هستند و گاریدو را فردی جدی و سختگیر معرفی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسعود ریگی درباره آخرین شرایط تیم پیش از شروع لیگ، اردوی ترکیه، کادر فنی جدید و فصل پیش‌رو صحبت کرد.

ریگی در خصوص شرایط تمرینات تیم و اردوی ترکیه گفت: قبل از اردو تمرینات منظم و خوبی در تهران داشتیم. در روزهای اول آقای گاریدو در حال کسب شناخت از بازیکنان بود و هر روز به تدریج فشار تمرینات را بیشتر می‌کرد. یک اردوی خیلی خوب هم در ترکیه داشتیم که هم تمرینات بدنسازی سنگین داشتیم و هم بازی‌های تدارکاتی نسبتاً خوبی برگزار کردیم. واقعاً در این مدت تمرینات پرفشاری داشتیم که به نظرم قطعاً در طول فصل به ما کمک می‌کند.

وی در خصوص کادر فنی جدید پرسپولیس گفت: آقای گاریدو یک مربی حرفه‌ای است که از همان روز نخست شروع تمرینات در کارش فوق‌العاده جدی و سختگیر است. هر مربی ایده‌ها و تفکرات خودش را دارد و ایشان سعی کرده تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. ان‌شاءالله در طول فصل بتوانیم با تمرینات خوب و تلاش فراوان و برنامه‌ای که آقای گاریدو به لحاظ تاکتیکی برای تیم تدارک دیده، نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم دوباره دل هواداران عزیز را شاد کنیم.

این بازیکن در رابطه با بازیکنان جدیدی که به تیم پیوستند و ترکیب جدیدی که تیم در فصل پیش رو در اختیار دارد گفت: چند بازیکن تیم از جمع ما شدند. اول از هر چیز برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم‌. اما پرسپولیس همیشه نشان داده که به نفرات متکی نبوده و هر سال برای قهرمانی و برنده بودن جنگیده است. این روحیه‌ای است که من در تمام این سال‌ها چه زمانی که در تیم نبودم و چه الان که هستم از پرسپولیس سراغ داشته‌ام. امیدوارم امسال هم با حضور بازیکنان جدید و همینطور شاکله اصلی تیم که حفظ شده بتوانیم با تلاش زیاد و حمایت هواداران نتیجه بگیریم و موفقیت فصل قبل را تکرار کنیم.