تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۲

نیوجرسی: کارمندان و مشتریان یک پمپ‌بنزین به دلیل فریاد‌های مکرر ‌زنی که در ساعات اولیه صبح به گوش می‌رسید، خود را به دستگاه خودپردازی که در این پمپ‌بنزین بود، رساندند

این زن که مسئول دستگاه خودپرداز بود برای قرار دادن اسکناس در این دستگاه در ساعات اولیه صبح به آن مراجعه کرد اما پس از بازکردن در خودپرداز، موشی را داخل آن مشاهده کرد که موجب شد شوکه شود و بی‌وقفه فریاد بزند.

این موش کوچک بخشی از محل قرار گرفتن دسته اسکناس‌ها را به یک لانه راحت تبدیل کرده و چند اسکناس را هم به عنوان تختخواب به کار برده بود. ماموران بانک، اسکناس‌های آسیب‌دیده این دستگاه را با اسکناس سالم جایگزین کردند.

هتل ارزان بدون مخلفات

شیکاگو: در حالی که بحران اقتصادی روی گردشگری هم تاثیر گذاشته و شمار گردشگران در سراسر جهان را کاهش داده است، هتل‌ها برای جلوگیری از ورشکستگی‌شان دست به ابتکار‌های جالبی زده‌اند.

به عنوان مثال هتلی که تا چندی پیش اتاق‌هایش را 200 دلار برای هر شب کرایه می‌داد، اعلام کرده است که برای اقامت در اتاق‌هایش پرداخت 19 دلار کافی است؛ البته در صورتی که مشتری نخواهد از سرویس‌های اتاق شامل سیستم تهویه، روشنایی و حتی تختخواب استفاده کند.

به گفته مدیر این هتل افرادی که قصد اقامت 19 دلاری دارند، باید حتی دستمال کاغذی هم به همراه داشته باشند چون هیچ امکاناتی در اتاق هتل باقی نمی‌ماند و آنها تنها می‌توانند از کف اتاق برای یک شب خوابیدن استفاده کنند. گفتنی است با وجود اینکه این اتاق‌ها هیچ امکاناتی ندارند اما مشتریان کم‌درآمد از آنها استقبال کرده‌اند.

هفت‌تیرکشی به خاطر ساندویچ

مکزیکوسیتی: تنها یک ساندویچ ساده موجب شد که مردی به روی برادرش هفت‌تیر بکشد. ماجرا از این قرار بود که مرد 49 ساله به‌صورت تلفنی به رستوران سفارش ساندویچ داد، اما هنگامی که کارگر رستوران ساندویچ را برای او آورد، برادر کوچک‌ترش که در طبقه بالا بود، پیش دستی کرد و ساندویچ را بدون اینکه پولش را بپردازد از دست کارگر رستوران قاپید.

به این ترتیب برادر بزرگ‌تر ناچار شد پول ساندویچ را بپردازد. هرچند این اتفاقات در ظاهر به نظر یک شوخی می‌رسید اما کم‌کم همین شوخی بین 2 برادر به اندازه‌ای جدی شد که برادر بزرگ‌تر به سمت کمدش رفت و یک هفت‌تیر برداشت و به سمت برادرش نشانه رفت.

در همین حال برادر کوچک‌تر هم ساندویچ  را به سوی او پرتاب کرد و خیلی شانس آورد که تیر به جای سرش به شیشه پنجره برخورد کرد. پلیس، برادر بزرگ‌تر را به دلیل استفاده غیر مجاز از هفت‌تیر دستگیر کرده است.

پای گمشده در زندان

فلوریدا: جوانی که به اتهام سرقت در زندان به سر می‌برد، بابت گم شدن پای مصنوعی‌اش از مسئولان زندان شکایت کرد. این پسر 29 ساله به اتهام سرقت مسلحانه به زندان افتاد و این در حالی بود که یکی از پاهایش به خاطر تصادف چند سال گذشته قطع شده و جایش را یک پای مصنوعی گرفته بود. او مدتی با همین پا در زندان سپری کرد اما سرانجام موفق شد از طریق آشنایانش پای مصنوعی جدیدی سفارش بدهد.

ولی با وجود آماده بودن سفارش، مسئولان زندان از ارائه پای مصنوعی به او خودداری کردند و این امر به اندازه ای طولانی شد که پای مصنوعی متهم در زندان گم شد. این جوان
پس از اینکه فهمید مسئولان پایش را گم کرده‌اند، وکیل گرفت و قصد دارد بابت این حواس‌پرتی از مسئولان زندان غرامت سنگینی بگیرد. البته تلاش مقامات زندان برای پیدا کردن این پای مصنوعی ادامه دارد.