فیاضی گفت: وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از جریان‌های مختلف سیاسی بوده و یک دست از یک جریان سیاسی نبوده است.

به گزارش همشهری آنلاین عبدالوحید فیاضی نماینده مردم دور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، اظهار کرد: نکته مثبتی که کابینه دولت چهاردهم دارد این است که وزرای پیشنهادی از جریان‌های مختلف سیاسی بوده و یک دست از یک جریان سیاسی نبوده است.

وی ادامه داد: افراد معرفی شده در وزارتخانه‌های علوم و آموزش‌وپرورش از چهره‌های بی‌حاشیه هستند، این درحالی است که در دولت‌های اصلاح طلب گذشته وزرای معرفی شده در این دو وزارتخانه از افراد سیاسی بودند که خوشبختانه در این دوره شاهد آن نیستیم.

فیاضی با اشاره به اینکه حضور دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم اتفاق مثبت بود که شاهد آن هستیم، گفت: معدل وزن کابینه به نظر بنده متوسط بوده اما می‌‎توانست بهتر از این باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کابینه دولت مسعود پزشکیان به نسبت دولت حسن روحانی وضعیت بهتری داشته و از گزینه‌های سالم‌تری استفاده کرده است. همچنین در این کابینه شاهد حضور 3 تن از وزرای دولت سیزدهم هستیم که نکته مثبتی بود.

وی با تاکید بر اینکه به نظر بنده مجلس شورای اسلامی با کلیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم موافقت خواهد کرد، افزود: البته به چند تن از وزرای پیشنهادی مجلس موضع خواهد داشت اما در نهایت باید دید نظر مجلس و دفاع دولت چه خواهد بود.

فیاضی خاطرنشان کرد: در کل مجلس معدل مثبتی به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم خواهد داد. درحال حاضر باید بررسی لازم برای شناخت دقیق‌تر نسبت به هریک از وزرای پیشنهادی داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهیم.