خواستگار کینه جو وقتی از دختر مورد علاقه اش جواب منفی شنید، ‌ وی را ربود تا جانش را بگیرد اما نقشه جنایت او ناکام ماند.

همشهری آنلاین؛ حوادث: چند شب قبل پیکر نیمه‌جان دختری جوان در یک جاده فرعی در جنوب غرب تهران پیدا و توسط شاهدان به بیمارستان منتقل شد. دور پیکر این دختر ملحفه‌ای پیچیده شده بود و وی به سختی نفس می‌کشید. با انتقال دختر جوان به بیمارستان، وی از خطر مرگ نجات یافت و پس از درمان اولیه، اسرار گروگانگیری هولناکی را فاش کرد. او به ماموران گفت: گروگانگیر فردی به نام میلاداست. او در همسایگی ما زندگی می‌کرد و مدتی قبل از من خواستگاری کرد اما به او جواب منفی دادم. چون هیچ علاقه‌ای به او نداشتم اما میلاد دست بردار نبود.

دختر جوان ادامه داد: مزاحمت‌های میلاد ادامه داشت تا اینکه شب حادثه وقتی از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم، میلاد سد راهم شد. او نقاب به صورت زده بود و چاقویی روی پهلویم قرار داد و با تهدید مرا سوار ماشینش کرد و راه افتاد. میلاد مرا به خانه‌ای در جنوب غرب تهران برد و در آنجا به شدت با مشت و لگد به جانم افتاد. او می‌خواست به زور جواب بله بگیرد و دور از چشم پدر و مادرم، مرا به عقد خود در بیاورد اما وقتی مخالفت کردم، گفت که جانم را می‌گیرد.

شاکی ادامه داد: میلاد آنقدر مرا شکنجه کرد که از هوش رفتم. چشمانم را که باز کردم روی تخت بیمارستان بودم. ظاهرا میلاد به گمان اینکه مرا به قتل رسانده، پیکرم را لای ملاحفه ای پیچیده و کنار خیابان رهایم کرده بود. اما بخت با من یار بود که خانواده‌ای که از آنجا می‌گذشتند، مرا دیدند و اورژانس را خبر کردند و جانم را نجات دادند. حالا هم من از میلاد شکایت دارم، چرا که قصد داشته مرا به قتل برساند اما موفق نشده است.

با شکایت این دختر، پرونده ای در دادسرای جنایی تشکیل شده و گروهی از ماموران زیر نظر قاضی کیاستی نیا بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات خود را برای دستگیری خواستگار کینه جوی دختر جوان آغاز کرده اند.