تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲

برای دیدن جاذبه‌های خیره کننده و تنفس هوایی پاک، همیشه لازم نیست مسافت زیادی را طی کنید. اطراف تهران خودمان، پرشده از مناطق زیبا و طبیعی که با کمی رانندگی می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

نگران اقامتگاه و ویلا هم نباشید. زیرا که تنوع بالای اقامتگاه‌ها در روستاهای پرطرفدار اطراف تهران، اجاره ویلا را برای شما آسان کرده است. پس خودتان را برای یک آخر هفته دلنشین آماده کنید!

تجربه آرامش در طبیعت بکر شهریار

برای پناه بردن از هوای آلوده تهران به دل طبیعت سرسبز، سفر به شهرها و ییلاقات تهران بهترین انتخاب است.

برای اینکه یک سفر به یادماندنی در منطقه‌ای ییلاقی را تجربه کنید، حتما به شهریار بروید. با یک ساعت رانندگی به این روستای دلپذیر خواهید رسید. روستایی که با درختان نوبرانه میوه، دشت شقایق معروفش، هوای پاک و آرام بهترین چشم‌انداز را مقابل چشمانتان خلق می‌کند.

شهریار شهری زیبا و سرسبز در نزدیکی تهران که به دلیل داشتن باغ‌های سرسبز و پرمیوه و آب و هوای مناسب به ریه شهر تهران معروف است و یک مقصد جذاب برای تعطیلات آخرهفته‌ای محسوب می‌شود.

علاوه بر طبیعت بکر، اجاره ویلا در شهریار امکانات دیگری را نیز برایتان فراهم می‌کند. بسیاری از ویلاها دارای استخر، آلاچیق، باربیکیو و امکانات تفریحی دیگری هستند که اقامت شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. همچنین، می‌توانید از بازارچه‌های محلی اطراف ویلا شهریار دیدن کرده و محصولات تازه تهیه کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهید با خانواده سفر کنید و به دنبال مکانی آرام و هوای خوش آب و هوا با باغ‌های فراوان می‌گردید، شهریار بهترین مکان برای شماست.

لواسان، نگینی در البرز

امکان ندارد در تهران زندگی کنید و برنامه سفر به لواسان را نچیده باشید.

لواسان، با طبیعت بکر و هوای پاکش، از دیرباز به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای فرار از شلوغی شهر تهران شناخته شده است. این منطقه خوش آب و هوا که در دامنه‌های البرز شمالی واقع شده، با باغ‌های سرسبز، رودخانه‌های خروشان و مناظر کوهستانی بی‌نظیرش، مقصدی ایده‌آل برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات است.

برای رسیدن به لواسان تنها کافیست 40 دقیقه رانندگی کنید و با دیدن کوه البرز که با قله‌های پوشیده از برفش از شما استقبال می‌کند، شگفت زده شوید.

اگرچه بیشتر تهرانی‌ها برای سفر یک روزه به لواسان می‌آیند اما اگر می‌خواهید چند روزی را در طبیعت بکر این روستا اقامت داشته باشید، راه‌های بسیاری پیش روی شماست.

اقامت در لواسان

اگر می‌خواهید چند وقتی از آب و هوای تهران خلاص شوید و زیر دامنه‌های البرز هوای پاک به ریه‌هایتان هدیه دهید، ویلا لواسان، پذیرای شما خواهد بود. با اجاره ویلا لواسان می‌توانید هم از تعطیلات خود لذت بیشتری ببرید و هم اینکه مراسم‌های تولد یا جشن‌های دوستانه و خانوادگی خود را با بهترین امکانات برگزار کنید. توجه داشته باشید که برای رزرو ویلا لواسان حتما از سایت‌های معتبری که امکانات بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند، استفاده کنید.

سفر به رینه

رینه یکی از شهرهای استان مازندران حوالی شهرستان لاریجان است. این شهر نزدیک‌ترین منطقه به دماوند است و نامش در بسیاری از داستان‌های ایران زمین آورده شده است. رینه به چشمه آبگرمش معروف شده است. این چشمه با دمای ثابت بیش از 60 درجه سانتی‌گراد و خواص درمانی فراوان، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است که برای درمان بیماری‌های پوستی، استخوانی و مفصلی به این منطقه سفر می‌کنند. علاوه بر چشمه آبگرم، رینه جاذبه‌های گردشگری دیگری همچون دشت لار، حمام شاه عباسی و دخمه‌های سنگی کافرکلی را در دل خود جای داده است.

بسیاری از اقامتگاه‌های رینه نیز به سیستم لوله کشی آبگرم مجهز هستند تا مهمانان بتوانند به راحتی از خواص درمانی این آب بهره‌مند شوند.

شرایط اقامت در رینه

با اجاره ویلا آبگرم رینه می‌توانید در یک روز سرد زمستانی وارد حوضچه آبگرم خصوصی محل اقامت خود شوید و هنگامی که از گرمای آن آرامش می‌گیرید، از بارش برف و چشم‌انداز قله دماوند لذت ببرید. در فصل بهار و تابستان هم طبیعت زیبا و سرسبز کوهپایه دماوند شما را مدهوش خود می‌کند.

اقامت چند هفته‌ای در رینه یک تجربه فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد زد. با برنامه ریزی مناسب و انتخاب یک اقامتگاه با امکانات رفاهی کامل، چند وقتی را از هوای پاک این منطقه لذت ببرید و به صدای طبیعت گوش دهید.

سفر به میگون تهران

میگون از شهرهای خوش آب و هوای تهران است که واقع در شهرستان شمیرانات و در مرکز رودبار قصران واقع شده است.

این منطقه تا تهران، حدود ۵۳ کیلومتر فاصله دارد. این منطقه ییلاقی، در کنار اوشان فشم از مناطق خوش‌ آب ‌وهوای تهران به‌شمار می‌آید و در واقع برای رسیدن به میگون باید از شهرهای اوشان و فشم گذر کنیم . به همین خاطر است که بسیاری از مردم میگون را به نام میگون فشم هم می‌شناسند.

شرایط اقامت در میگون

پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب و رزرو آنلاین آن، از دغدغه‌های مهم گردشگران برای سفر به میگون است. البته گردشگران تمایل دارند تا قبل از اینکه اقامتگاه خود را انتخاب کنند از قیمت‌های آن مطلع شوند.

این موضوع را به یاد داشته باشید که قیمت اجاره روزانه آپارتمان در میگون به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت ومعمولا براساس شرایط و موقعیت، امکانات ویلا، دسترسی، زمان اقامت و ... تعیین می‌شود.

برای اجاره سوئیت ارزان میگون فقط نیاز به کمی زمان و یک سایت معتبر مثل سایت شب نیاز داریم. با مراجعه به این سایت می‌توانیم اقامتگاه‌های مربوط به میگون را از نظر فاکتورهایی مثل قیمت و ویژگی‌ها با یکدیگر مقایسه کرده و حتی امکان مرتب‌سازی اقامتگاه‌های مختلف بر اساس ‌ارزان‌ترین را هم خواهیم داشت.