فاطمه سادات جلادتی، مادر شهید سید مهدی جلادتی گفت: امیدوارم با انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی و نتانیاهوی کودک کش، تقاص خون شهدای مدافع حرم و تمام مردم مظلوم را بگیرید. 

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، هفتمین شب زینبیه رسانه با آیین گرامیداشت فاطمه سادات جلادتی، مادر شهید سید مهدی جلادتی، نیروی سپاه قدس که در سیزدهم فروردین امسال که در کنسولگری ایران در دمشق سوریه به همراه ۱۵ تن دیگر به شهادت رسیده بود، همراه شد. این مادر شهید در این مراسم با بیان اینکه خدا سید مهدی را بعد از ۱۲ سال به او در شب نیمه شعبان هدیه داد و در شب شهادت حضرت علی در سوریه این هدیه را پس گرفت، گفت: فرزند من جوان‌ترین شهید حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود. او قرار بود که هشتم فروردین پس از پایان یافتن ماموریتش به ایران بازگردد اما جای همکارش ماند و در راه خدا شهید شد.

بیشتر بخوانید:دلایل صلح امام حسن با معاویه چه بود؟ | نگاه راهبردی ائمه اسلام را حفظ کرد

او با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی این شهید که متولد دو آذر ۱۳۷۸ بود و در ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ به شهادت رسید، گفت: من این فرزند را از خادمی خانه خدا دارم. من بچه دار نمی‌شدم و خادمی خانه خدا به من و همسرم پیشنهاد شد، قبول کردیم و نذر به دل گرفتیم که با این کار صاحب فرزندی شویم، یک سال بعد خدا سید مهدی را در اوج ناباروری به من داد. او تا ۹ سالگی در خانه خدا بزرگ شد و همین مسیر ایمان و تقوا و بسیجی بزرگ شدن را در او تقویت کرد.

مادر شهید سید مهدی جلادتی با بیان اینکه فرزند من ارادت زیادی به امام حسین و به ویژه حضرت رقیه و زینب داشت، گفت: در نهایت فرزند من باید در جوار حضرت زینب به شهادت می‌رسید. جای او خالی است و من زیاد دلم برای او تنگ می‌شود اما راضیم به راهی که رفته و امید دارم که با ظهور امام زمان در رکاب حضرت باز سید مهدی‌ام را ببینم.

این مادر شهید خطاب به مسئولان کشور گفت: امیدوارم با انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی، تقاص خون شهدای مدافع حرم و تمام مردم مظلوم را بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین