نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به تهدید پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، نظامیان خود را از سفر به کشورهای خارجی منع کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در میان تشدید تنش‌ها بر سر حمله احتمالی ایران به اراضی اشغالی در پاسخ به ترور و به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خاک ایران، ژنرال ««تامر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کارکنان خود را از سفر به خارج از اراضی اشغالی منع کرده است.

روزنامه تایمز اسرائیل با انتشار این مطلب گزارش داد که دستور فوق شامل افسران کادری است و سربازان وظیفه را در بر نمی‌گیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که طی چند روز اخیر از بیم پاسخ ایران در حالت آماده‌باش قرار دارد، گفت که این تصمیم در پی یک ارزیابی جدید از وضعیت انجام شده و تغییراتی در دستورالعمل‌ها برای غیرنظامیان ایجاد نشده است.

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن شهید «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(جنبش حماس) در تهران، مقامات ایران و دیگر رهبران محور مقاومت وعده «مجازات سخت» این رژیم را داده‌اند.

شهید هنیه که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، طی اصابت یک پرتابه کوتاه‌برد با سری جنگی در بامداد ۱۰ مرداد به محل اسکان او در پایتخت به شهادت رسید.

تدابیر امنیتی برای حفاظت از اماکن نظامی حساس رژیم صهیونیستی و مقامات آن در روزهای اخیر، از بیم پاسخ ایران و دیگر گروه‌های مقاومت افزایش یافته است.

منبع: ایسنا