بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در حال حاضر به مانند یک هندوانه در بسته است ودرویش در یک اتاق در بسته بازیکن می گیرد.

سلطانی در گفت و گو با همشهری آنلاین، ‌ با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقلات تاکید کرد: بحث پرسپولیس بحث هندوانه در بسته است. در واقع کاری کرده اند که پرسپولیس مانند یک هندوانه در بسته بماند. نه پیشکسوتان نه اینکه ۴ آدم ببیند چه خبر است؟ ما هم که مصاحبه می کنیم هواداران جبهه می گیرند. به طور نمونه در مورد بیرانوند صحبت می کنیم. موضع می گیرند. بیرانوند چرا به تبریز رفت؟

او ادامه داد: تیم در دفاع مشکل دارد. کار دروازه بان جدید را هم ندیدیم. نمی دانیم در گذشته چندتا کلین شیت داشته است. درویش برای خودش هر کار می خواهد می کند. برای خودش بازیکن می گیرد. کریم حسن را هم بابت بدهی فروختند. ما که چیزی از اتفاقات پیرامونی پرسپولیس نمی فهمیم. اگر شما چیزی می دانید ما هم می دانیم. اقای درویش حتی گولسیانی هم را نمی خواست. می گفت پایش درد می کند. گفتیم دارد در مسابقات یورو بازی می کند.

وی اضافه کرد: پیشکسوت هوادار و خیرخواه تیم است. ما طرفدار نظرات هواداران هستیم. نباید وقتی ما در مورد بیرانوند صحبت کنیم به ما فحاشی کنند. باید دنبال موفقیت تیم باشند تا تیم اول شود. نکته دیگری که باید متذکر شوم اینکه دروازه بان را باید مربی دروازه بانان انتخاب کند و خریداری شود ولی در پرسپولیس این اتفاق نیفتاد. همه چیز در اتاق های دربسته اتفاق افتاد.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص جدایی بازیکنانی نظیر ترابی، اسماعیلی فر، بیرانوند و ... گفت: همه این بازیکنان که شما می گوید بازیکنانی مانند ترابی، بیرانوند و اسماعیلی فر از یک جهت به آنها حق می دهم چراکه دنبال پول هستند. البته یک بازیکنی مثل ترابی آخرهای فوتبالش است و یکی دو سال آخر فوتبال حرفه ای خودش را پیش رو دارد. اما یکی هم مثل بیرانوند باید عقبه خودش را هم ببیند. از پرسپولیس به همه جا رسید. خب آقای بیرانوند می آمدی با درویش هماهنگ می کردی در همین پرسپولیس می ماندی. از آن طرف نمی دانم چگونه است زنوزی باران پول می ریزد همه را به تراکتور می برد. مردم تبریز عشق من هستند ولی تراکتور چیزی نمی شود.

سلطانی اضافه کرد: درویش در حالی که لیموچی خودش هم گفته بود پرسپولیسی است را نمی خرد آنهم در شرایطی که یکی از بهترین های فوتبال ما است. در ضمن من یک سوال دارم چرا سپاهان فرشاد احمدزاده و آل کثیر را نخواست!؟ هر دو این بازیکنان را از لحاظ شخصیتی و فنی دوست دارم اما سوال این است چرا سپاهان آنها را نخواست!؟ شما به دنبال دلیل آن بروید. ما می توانیم با سعه صدر تیم خوبی را ببندیم ولی من الان به این تیم اعتقادی ندارم. درویش در یک اتاق با ۴ نفر دیگر این تیم را بسته و مربی هم ، کاره ای نبوده است.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص خرابی ورزشگاه آزادی با انتقاد به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ورزشگاه تختی از قبل از انقلاب هم به درد نمی خورد. به درد بازی های رده جوانان و امید می خورد. مردم هم عادت دارند بازی ها در ورزشگاه آزادی باشد. در ورزشگاه تختی بازی از بالای سکو ها دیده نمی شود. اقای تاج می گوید ۶ ستاره ایم و قهرمان... ولی این وضعیت ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های ما است! . وقتی با تاج صحبت می کنی می گوید همه چیز خوب است اما فقط روی کاغذ خوب است. الان تیم های خارجی به ایران می آید باید بروند گود شهرزاد بازی کنند!! ما عاشق پرچم کشورمان هستیم ولی تاج چرا اینگونه حرف می زند؟ بستر حرفه ای نداریم. زمین نداری! در دنیا اعلام می کنی من حرفه ای ام! و در جام ملتها می توانیم قهرمان شویم!

او افزود: در خبرها داشتیم آقای تاج قرار بوده ۴۰۰ میلیارد تومان به فوتبال سیستان و بلوچستان بدهد چرا نداده است!؟ الان یک بازیکن استقلال و پرسپولیس را در فدراسیون فوتبال نمی بینید! معلوم نیست چه کسانی آنجا هستند. حالا داوری های پارسال را رو نمی کنند! چه اتفاقاتی افتاده است.