با اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش، ۱۹۳ شرور پایتخت در حالی دستگیر شدند که در بین آنها، چهره معروفی نیز به چشم می‌خورد، یکی از شاخ‌های مجازی که صفحه‌اش بیش از یک میلیون و ۴۰۰هزار نفر دنبال کننده داشت.

همشهری آنلاین - حوادث: روز گذشه سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پایتخت در جمع خبرنگاران حاضر شد تا از دستاوردهای تازه‌ترین طرح مبارزه با اراذل و اوباش پایتخت بگوید.

او توضیح داد: همکاران من در سازمان اطلاعات پلیس تهران پس از انجام روزها کار اطلاعاتی و شناسایی، طی ۷۲ ساعته گذشته، ۱۹۳ نفر از افراد شروری را که اقدام به شرارت و نزاع و درگیری کرده و نظم عمومی را برهم زده بودند، دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه قدرت‌نمایی و درگیری دسته‌ جمعی، اخلال در نظم عمومی، حمل سلاح، تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای مردم و زنان و ... از جمله اقدامات مجرمانه افراد دستگیر شده است، گفت: برای دستگیری برخی از این افراد اقدامات پیچیده‌ای انجام شد. همچنین برخی از این اشرار در فضای مجازی نیز فعالیت داشتند و از آنان سلاح‌های سرد و گرم نیز کشف شده است.

به گفته رئیس پلیس پایتخت برخی از این افراد شرور پس از ارتکاب جرم و اطلاع از اینکه از سوی پلیس دستگیر خواهند شد، به استان‌های مجاور فرار کرده بودند که پلیس آنها را در مخفیگاه‌هایشان به دام انداخت.

سردار محمدیان در ادامه با بیان اینکه همراه داشتن سلاح سرد حتی یک چاقو ممکن است در برخی مواقع موجب وقوع یک قتل و جنایت شود، گفت: قانون نگهداری و حمل سلاح نامتعارف چندین سال است که در مجلس تصویب شده و در کشور اجرا می‌شود، از این رو به حاملان این نوع از سلاح‌ها هشدار می‌دهیم که پلیس با اقدام مجرمانه آنان برخورد جدی خواهد کرد.

سردار محمدیان ادامه داد: مغازه داران بدانند فروختن سلاح‌های سرد غیرمتعارف جرم است و اگر به صورت تزیینی هم بفروشند مجازات آن برای دفعه اول اخطار و سپس پلمب است.

تیراندازی شاخ مجازی

در میان متهمانی که به تازگی دستگیر شده، جوانی به چشم می خورد که بلاگر و بازیگر است. او بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش دارد و در بیش از ۶ فیلم سینمایی بازی کرده است اما حالا به اتهام تیراندازی و درگیری مسلحانه توسط پلیس امنیت دستگیر شده است.

انگیزه ات از تیراندازی و درگیری مسلحانه چه بود؟

به خاطر مرام و معرفتی که داشتم اقدام به تیراندازی کردم.

چطور این اتفاق افتاد، توضیح بده؟

چند نفر از دوستانم به رستورانی در غرب تهران رفته بودند که ظاهرا افرادی که در رستوران بودند حالت طبیعی نداشتند. به نظر مست بودند یا مواد کشیده بودند. دوستانم با آنها درگیر شدند. معمولا قبل از شروع دعوا، ساعت ها را در می آورند. آنها هم همین کار را کردند. حتی گوشی موبایل هایشان را هم روی میز گذاشتند اما فراموش کردند بردارند. بعد ماجرا را به من و چند نفر دیگر تعریف کردند که ما هم برای دفاع از آنها و گرفتن وسایلشان، وارد ماجرا شدیم و نزد آنها رفتیم. آن شب من اصلا حالم خوب نبود و با اسلحه ای که همراه داشتم ۳ تیر هوایی شلیک کردم تا دیگران را بترسانم.

همیشه اسلحه حمل می کنی؟

همیشه که نه. در مواقع خاص. مواقعی که باید ازحق خود و دیگران دفاع کنم. بیشتر برای ترساندن است.

اسلحه را برای قدرت نمایی خریدی؟

نه نخریدم. برایم هدیه آورده اند. می دانید که من آدم معروفی هستم.

چطور شد که معروف شدی؟

می خندد و می گوید: بخت با من یار بود. صفحه من بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد چون کلیپ های جذاب و خنده دار در صفحه ام پست می کردم. خب این موضوع برای مردم جذاب است خصوصا اینکه این روزها همه غمگین شده اند و درجست و جوی شادی هستند. علاوه بر اینکه بلاگرم و هرجا می روم مرا می شناسند، بازیگر هم هستم. بیش از ۶ فیلم سینمایی بازی کردم، در بعضی از فیلم ها با علی انصاریان هم بازی بودم.

معمولا چه نقش هایی را بازی میکردی؟

از هیکل و چهره ام معلوم نیست؟ بیشتر نقش شرخر را بازی می کردم. خالکوبی هایم را می بیند؟ همه جای بدنم خالکوبی دارم. البته خیلی هم هزینه دارد این خالکوبی ها.

هزینه اش چقدر است؟

هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان. البته من بلاگرم و یک جورایی تبلیغات برای آن کسی که کار تتو انجام می دهد محسوب می شود.

پس زندگیت با تبلیغات در اینستاگرام می گذرد؟

من نمایشگاه اتومبیل در جنوب تهران دارم. علاوه بر این کار تبلیغات در اینستاگرام هم انجام می دهد که در آمدش خیلی خوب است. معمولا هر استوری را ۱۰ میلیون تومان میگیرم. هزینه پست هم بستگی به نوع تبلیغاتش دارد اما بالای ۳۰ میلیون تومان است. راستش دختر نوجوان هم بلاگر است و او هم در آمد خوبی دارد.

برای بازیگری هم پول می گیری؟

خیلی کم اما به بازیگری علاقه دارم. هر وقت نقش شر خر یا خلافکار یا گنده لات به من پیشنهاد می شود، فورا قبول می کنم. بهرحال یک جورایی رزومه کاری برایم محسوب می شود.

ورزش هم می کنی؟

معلومه که ورزش میکنم؛ کشتی و بوکس. حتی در مسابقات زیرزمین بوکس هم شرکت می کنم. البته بیشتر برای شرط بندی، کل کل و خودنمایی است. نیازی به پولش ندارم. هرچند آخرین بار که شرط را بردم ۲۰۰ میلیون تومان گیرم آمد.