سرپرست فروش و بازاریابی لوازم خانگی گرین گفت: کولرهای گازی‌ سری گلد با پنل طلایی و سری بلک با پنل مشکی جزء جدیدترین محصولات گرین است که ...

به گزارش اقتصادآنلاین، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) با حضور بیش از صدها برند ایرانی و خارجی در این صنعت از روز جمعه ۱۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده است که تا پایان امروز میزبان علاقه مندان به این حوزه و عموم مردم است.

هامکس ۱۴۰۳ در گروه های کالایی اعم از محصولات سرمایشی گرمایشی، صوتی و تصویری، انواع ماشین‌های شوینده، ظروف آشپزخانه و لوازم خانگی برقی دسته بندی می شود که گرین نیز با سبد محصولات خانگی خود در سالن ۳۵ پذیرای فعالان حوزه صنعت لوازم خانگی، مهمان های ایرانی و خارجی، چهره های مطرح فضای مجازی و جمع کثیری از خانواده های ایرانی بود.

در همین زمینه امید کیهانی‌پور، سرپرست فروش و بازاریابی لوازم خانگی گرین به اقتصادآنلاین گفت: گرین که رسالتش مرتفع کردن نیازهای مردم جامعه است؛ همه ساله در نمایشگاه های مختلف با حضور پررنگ خود در زمینه های خانگی و صنعتی این دین را ادا نموده است. گرین امسال برای سومین سال متوالی، با سبدی مشتمل بر انواع کولرهای گازی دیواری در همه ظرفیت ها با مصرف انرژی کم و پنل های لوکس نظیر طلایی (گلد) و مشکی (بلک)، کولرهای گازی پرتابل و ایستاده، ماشین های لباسشویی در ظرفیت های ۱۲ و ۱۵ کیلویی با فناوری های روز اروپا، دستگاه های تصفیه هوا مناسب مصارف خانگی و اداری و نیز اسپیکرهای خانگی در سایزها و ابعاد مختلف، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی افزود: گرین که کار خود را در سال ۱۳۹۴ با مدیریت کارآفرین برتر، جناب آقای مهندس ملکی، با واردات سیستم های تهویه مطبوع آغاز نمود در سال ۱۴۰۱ با واردات نمونه های به روز لباسشویی، تلویزیون و اسپیکر، رسما پا به دنیای صنعت لوازم خانگی گذاشت.

ایشان ادامه داد که به دلیل استقبال گسترده و اعتمادی که مردم به محصولات گرین دارند، بحث افزایش سبد محصولات بصورت تولید گسترده یکی از بزرگترین اهداف بلندمدت ما می باشد که بر این اساس در زمینی به مساحت بیش از ۶۰ هزار مترمربع، خط تولید محصولات سرمایشی نظیر انواع کولرهای گازی،سیستم های گرمایشی همچون پکیج و محصولات جدید خانگی افتتاح می گردد و صدها و هزاران جوان متخصص ایرانی، این صنعت را با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا، بومی سازی می کنند.

وی تصریح کرد: پرفروش‌ترین و استراتژیک‌ترین محصول در گرین، کولرهای گازی بوده است و در واقع تا قبل از این ما را به عنوان یک شرکت صرفا تهویه مطبوع در جامعه می شناختند اما شما امروز استقبال عموم جامعه از محصولات خانگی گرین را می بینید که این همان رسالتی است که به درستی مسیر خود را طی کرده است.

سرپرست فروش و بازاریابی لوازم خانگی گرین گفت: کولرهای گازی‌ سری گلد با پنل طلایی و سری بلک با پنل مشکی جزء جدیدترین محصولات گرین است که سری بلک در نمایشگاه پارسال و گلد در نمایشگاه امسال رونمایی شد. این کولرها که دوستدار محیط زیست هستند در انواع ظرفیت ها در اختیار مردم قرار دارد. همچنین فارغ از لباسشویی های گالانت، اونیکس و توئین که در سال های گذشته رونمایی و مورد اقبال عمومی قرار گرفت؛ سری جدیدی تحت عنوان BMW بزودی وارد بازار می‌شود که شکل و طراحی منحصر به فردی دارد و امید می‌رود که این محصول نیز همانند سایر محصولات گرین بتواند با مردم ارتباط خوبی برقرار کند.

کیهانی پور در پایان این مصاحبه افزود که استقبال مردم در نمایشگاه ها برای همه ی شرکت کنندگان قوت قلب است و گرین با خط مشی مردمی خود که شامل ضمانتامه های طولانی مدت، خدمات پس از فروش و پاسخگویی به نیاز به حق مشتریان است این حس را تقویت کرده که خود زمینه ساز آینده ای روشن و شکوفایی بیش از پیش این صنعت می باشد.