سرپرست فرمانداری الیگودرز از کشف جسد دختربچه‌ ۲ ساله‌ای خبر داد که ۶ روز پیش در یکی از روستاهای این شهرستان گم شده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز درخصوص نتیجه جستجوها برای پیدا کردن دختربچه ۲ ساله‌ای که در این شهرستان گم شده بود، اظهار کرد: پیکر بی‌جان این دختربچه در چاه فاضلاب همسایه در روستا پیدا شده است.

وی با بیان اینکه این دختربچه روز پنجشنبه هفته پیش گم شده و خانواده وی به نیروهای امدادی و پلیس اطلاع داده بودند، افزود: برخی فرضیه‌ها احتمال افتادن دخترک را در چاه فاضلاب می‌داد که از طریق خودروهای تخلیه چاه، چاه‌های فاضلاب موجود در حوالی منزل جستجو و جنازه وی پیدا شد.

آنگونه که مادر آی‌نور گفته بود، حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می‌کند و به دلیل مشغله‌های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ از او بی‌خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط خانه می‌شود، منزل همسایه‌ها و اطراف را جستجو می‌کند اما موفق به یافتن وی نمی‌شود. خانواده وی حوالی غروب که نگرانی‌ها از بی‌نتیجه بودن جستجوها افزایش می‌یابد، با پلیس و نیروهای امدادی تماس می‌گیرند.

اداوی بیان کرد: در عملیات جستجو یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در ۳۰۰ متری اطراف منزلشان پیدا می‌شود که مادر کودک اظهار کرده بود متعلق به دخترش است، اما آثار دیگری از وی یافت نشده بود.

منبع: ایرنا