ملی‌پوش ۱۲۵+ کشتی ایران در المپیک پاریس گفت: عهد می‌بندم که نتیجه بی‌احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم‌نشدنی داشته باشد.

امیرحسین زارع نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک پاریس در فینال این رقابت‌ها مقابل گنو پتراشویلی‌ گرجستانی تن به شکست داد و به نقره المپیک بسنده کرد.

حالا چند روز پس از این رقابت، زارع با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به این شکست واکنش نشان داد. متن پیام او به شرح زیر است:

نهایت احترام و عزت پیشگاه مردم شریف و خطاپوش کشورم ایران

باور آن سخت است که امروز برخلاف انتظاراتم باید از نقره‌ی المپیک بنویسم. مدالی که هر چند ارزشمند و والا اما شاید لایق پیشکش کردن محضر شما صاحبان فخر و افتخار نباشد. قدردان پیام‌های پرمهرتان و زحمات بی‌دریغ همه عزیزانی که مرا در این مسیر سخت و فرسایشی هدایت و حمایت کردند هستم و خواهم بود و با شما مردم کشورم پیمان می‌بندم که هزینه‌ی کاستی‌ها را جبران و پاسخ حیله و رندی‌ها را با تاوانی بزرگ بدهم. عهد می‌بندم که نتیجه بی‌احترامی به ایران و فرزندانش پایانی تلخ و هضم‌نشدنی داشته باشد. این، نه تهدید است و نه تحریک؛ یک وظیفه‌ی کاملا ملی و حیثیتی است که سنگینی آن را تا روز موعود روی شانه‌هایم حمل خواهم کرد.
تا آن روز اما در انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی از جان مایه می‌گذارم؛
چه کسی وجود ایستادن مقابل پرچم میهنم ایران را خواهد داشت؟
هستیم، و خواهیم دید.

حق نگهدار

برچسب‌ها