فاطمی گفت: اکثریت مجلس شورای اسلامی براساس عقلانیت و منطق در رای اعتماد و یا عدم اعتماد تصمیم گیری خواهند کرد و بدون هرگونه حواشی سیاسی این کار دنبال خواهد شد.

احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به بررسی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم در کمیسیون‌های مجلس، اظهار کرد: روز گذشته وزرای پیشنهادی علوم، تعاون کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری و نفت طبق زمان بندی تعیین شده در جلسات کمیسیون‌های مجلس حضور پیدا کرده و برنامه‌های آن‌ها شنیده و به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی ادامه داد: در دومین روز بررسی کابینه دولت چهاردهم در جلسات کمیسیون‌های مجلس، وزرای پیشنهادی اقتصاد، امور خارجه، بهداشت و درمان، اطلاعات و جهاد کشاورزی حضور پیدا کردند و برنامه‌های این وزرا نیز مورد بررسی نمایندگان مردم در کمیسیون‌ها قرار گرفت.

فاطمی بیان کرد: به نظر بنده تا این لحظه وزرای جهادکشاورزی، نفت، علوم، ارتباطات، اطلاعات، اقتصاد و امور خارجه نظر مثبت کمیسیون‌های تخصصی را جلب کردند و آنطور که در جمع بندی جلسات مشخص شد، این وزرا در صحن علنی نیز می‌توانند رای اعتماد را دریافت کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان نیز در جلسات کمیسیون اجتماعی سوالاتی مطرح شد و برخی از اعضای کمیسیون این وزرای پیشنهادی را به چالش کشیدند. البته باید تا روزهای پایانی هفته صبر کنیم تا نتیجه قطعی برای تایید کابینه پیشنهادی گرفته شود.

وی تاکید کرد: اکثریت مجلس شورای اسلامی براساس عقلانیت و منطق در رای اعتماد و یا عدم اعتماد تصمیم گیری خواهند کرد و بدون هرگونه حواشی سیاسی این کار دنبال خواهد شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: فردا آخرین روز از بررسی کابینه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس است اما در روزهای پنجشنبه و جمعه جلسات نهایی نیز خواهیم داشت.