باقرزاده گفت: نظرات نهایی کمیسیون‌ها نسبت به وزرای مربوطه در صحن علنی ارائه خواهد شد، درحال حاضر نمی‌توان تصمیم نهایی هر یک از کمیسیون‌ها نسبت به وزرا اعلام کرد.

علی‌اصغر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره به بررسی کابینه دولت چهاردهم در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اظهار کرد: هر کدام از وزرای پیشنهادی براساس ساعت‌های تعیین شده به مدت یک ساعت و نیم در تمامی کمیسیون‌ها حضور پیدا کرده و در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه نیز یک ساعت و نیم دیگر هم حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هر کمیسیون حدود 21 جلسه برگزار خواهد کرد که فردا شب نیز به پایان می‌رسد، ادامه داد: در کنار جلسات برگزار شده، نمایندگان نیز به صورت تک به تک با هر یک وزرا صحبت خواهند کرد تا بتوانند نسبت به انتخاب هر وزیر به جمع‌بندی نهایی برسند.

باقرزاده با تاکید بر اینکه نظرات نهایی کمیسیون‌ها نسبت به وزرای مربوطه در صحن علنی ارائه خواهد شد، گفت: درحال حاضر نمی‌توان تصمیم نهایی هر یک از کمیسیون‌ها نسبت به وزرا اعلام کرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: از روز شنبه بررسی‌ها در صحن علنی شروع خواهد شد و باید منتظر ماند دید که نظر نمایندگان و کمیسیون‌ها نسبت به برنامه‌ها و اهداف هر یک وزرای پیشنهادی جلب شده است یا خیر.