مدال‌آور منفی ۸۰ کیلوگرم تکواندوی ایران در المپیک پاریس با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان، سخت‌ترین قرعه تاریخ المپیک در رشته تکواندو نصیبش شد، گفت: در دیدار فینال با افت قند مواجه شدم.

به گزارش همشهری آنلاین؛ مهران برخورداری پس از کسب مدال نقره المپیک پاریس و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم؛ نه برای کسب مدال بلکه برای اینکه توانستم دل مردم، خانواده و دوستانم را شاد کنم و امیدوارم باز هم چنین افتخاری نصیبم شود و خیلی حس خوبی دارم و از خدا متشکرم که چنین توانایی را به من داد تا بتوانم به موفقیت برسم.

او درباره قرعه‌اش بیان کرد: به گفته کارشناسان سخت‌ترین قرعه در تاریخ المپیک در رشته تکواندو نصیبم شده بود و واقعا مسابقات سنگینی داشتم. خدا را شکر می‌کنم که توانستم دست پر برگردم.

مدال‌آور منفی ۸۰ کیلوگرم تکواندوی ایران در المپیک پاریس درباره دیدار فینال نیز اظهار کرد: این رقیب را در مسابقات گرنداسلم برده بودم اما به دلیل مسابقات سنگینی که داشتم و با توجه به اینکه فرانسه از نظر امکانات میزبانی خوب نبود قبل از فینال با افت قند مواجه شدم و حس ضعف و بی‌حالی داشتم. در مجموع شرایط فینال آنگونه که می‌خواستم پیش نرفت.

برخورداری ادامه داد: غذاها باب میل ما نبود و نحوه پخت به گونه‌ای نبود که بتوانم بدنم را پر کنم. نزدیک هشت کیلو وزن کرده بودم و همین باعث شد بدنم خالی شود. امیدوارم در المپیک بعدی اول نماینده ایران باشم و در مرحله بعد بتوانم طلا کسب کنم.

منبع: ایسنا