شاهرخ خان و پسرانش صداپیشگی فیلم «موفاسا: شیرشاه» دیزنی را برعهده دارند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، شاهرخ خان، فوق ستاره بالیوود که به تازگی در جشنواره لوکارنو پلنگ طلای یک عمر فعالیت هنری را دریافت و مسترکلاسی هم در آنجا برگزار کرد، با پسرانش آریان خان و آبرام صداپیشگی نسخه هندی زبان فیلم سینمایی «موفاسا: شیرشاه» را انجام می‌دهند.

این فیلم که به کارگردانی بری جنکینز ساخته شده داستان چگونگی ظهور پادشاه محبوب سرزمین‌های غرور را روایت می‌کند و اینکه چگونه یک توله یتیم به نام موفاسا با همراهی شیری دلسوز به نام تاکا که وارث یک سلسله خونی سلطنتی است در سفر گسترده زندگی، یک امر نامحتمل را ممکن می‌سازند.

ترانه‌های این فیلم ساخته لین مانوئل میراندا و صداپیشگان انگلیسی آن شامل آرون پیر در نقش موفاسا، دونالد گلوور در نقش سیمبا و برلین رانکینز در نقش موفاسای جوان است.

پس از انتشار تیزر هندی این فیلم طرفداران شاهرخ خان به سرعت در شبکه‌های اجتماعی هیجان خود را به اشتراک گذاشتند و حضور پدر و پسران را تشویق کردند.

در حالی که این اولین صداپیشگی آبرام است، آریان پیش از این با پدرش در نسخه هندی «شیرشاه» در سال ۲۰۱۹ صداپیشگی شخصیت سیمبا و شاهرخ خان صداپیشگی موفاسا را انجام داده بودند.

شاهرخ خان در این باره گفت: شخصیت موفاسا میراثی باورنکردنی دارد و به عنوان پادشاه نهایی جنگل خرد خود را به پسرش سیمبا منتقل می‌کند.

وی افزود: من عمیقاً با او به عنوان یک پدر ارتباط دارم. این یک همکاری ویژه برای من با دیزنی است، به ویژه به این دلیل که پسرانم، آریان و آبرام، بخشی از این سفر هستند و به اشتراک گذاشتن این تجربه با آنها واقعاً معنادار است.

این فیلم از ۲۰ دسامبر هم زمان با سراسر جهان، به زبان‌های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سینماهای هند اکران خواهد شد.

نیکول کیدمن با یک سریال در تلویزیون ایران

منبع: مهر