دوشنبه ۲۲ مرداد بیمارستان شهید بهشتی نوشهر دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین حاج منوچهری مدیر بیمارستان نوشهر توضیحاتی از جزئیات آتش سوزی و خسارت های وارده به ابنیه، تاسیسات برقی و تجهیزات درمانی این بیمارستان را ارائه کرد.

حوالی ساعت چهار بامداد روز دوشنبه هفته جاری به علت اتصالی برق در انبار دارویی طبقه دوم بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی نوشهر آتش سوزی رخ داد که با هشدار سامانه آلارم و حضور مسئولان و کادر درمانی بیمارستان و آتش نشانان این آتش مهار شد اما خسارت های قابل توجهی به ابنیه، تاسیسات برق رسانی، سامانه سرمایشی، صوتی و تصویری و تجهیزات آی سی یو وارد شد.

آتش سوزی در بیمارستان نوشهر + ویدئو | تصاویری از محل حادثه بعد از اطفای حریق

کارشناسان بیمه ایران هم روز گذشته پس از حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران و مسئولان محلی در قالب ستاد بحران به منظور برآورد میزان خسارت وارده و پرداخت غرامت از محل وقوع حادثه و خسارت های وارد شده بازدید کردند و امروز هم بنا به گفته مدیر بیمارستان نوشهر قرار است از بخش های دیگر این بیمارستان بازدید به عمل آورند.

بیمارستان نوشهر دارای بخش های بستری داخلی، جراحی عمومی، کودکان، نوزادان، زنان و زایمان، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی چشم، گوش، حلق و بینی، زایشگاه، تالاسمی، دیالیز، اورژانس، بخش‌های ویژه آی سی یو ۶ تخت و سی سی یو ۶ تخت است. تعداد تخت مصوب ۸۹ و تخت فعال ۷۹ تخت است.

جزئیات آتش سوزی بیمارستان نوشهر از زبان مدیر این مرکز درمانی را در ویدئو ببینید.

منبع: ایرنا