تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶

درگیری عجیب ۳ زن و مرد بلال‌فروش پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.

همشهری آنلاین؛ حوادث: این درگیری اواسط خردادماه در لواسانت رخ داد و مقتول که از آن زمان در بیمارستان بستری بود، صبح دیروز پس از تحمل هفته‌ها درد و رنج، روی تخت بیمارستان جان باخت.

با مرگ وی، به دستور قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، تحقیقات درباره این حادثه آغاز و معلوم شد که مقتول به همراه خواهر و برادری که شریکش بودند در لواسانت بساط بلال‌فروشی داشتند اما در جریان درگیری با آنها، توسط یکی از آنها(مرد میانسال) مجروح شده و در نهایت جان باخته بود.

با به دست آمدن این اطلاعات، بازپرس جنایی دستور بازداشت شریک مقتول را صادر کرد. وی که حدودا ۵۰ ساله است پس از دستگیری گفت: من و کیوان (مقتول) حدود ۱۵ سالی می شد که با هم شریک بودیم. به تازگی خواهرم هم به جمع ما اضافه و با ما شریک شده بود.

وی ادامه داد: یکی از روزهای خرداد امسال بود که ما با کیوان درگیر شدیم. آن روز من و خواهرم ذغال ها را داخل منقل ریخته و در حال آماده سازی کباب بودیم. مشتری هم داشتیم اما کیوان حواسش به کار نبود و به همین دلیل دستش با ذغال‌ها سوخت و من و خواهرم بلافاصله او سوار ماشین پژوی خود کردیم و به سمت یک درمانگاه رفتیم.

وی ادامه داد: پس از پانسمان و درمان دستان کیوان، مجددا سوار ماشین شدیم تا به لواسانات برگردیم. در بین راه خواهرم و من به کیوان تذکر دادیم که چرا حواسش به کار نیست. کیوان که به شدت عصبانی شده بود، ‌با مشت چند ضربه به خواهرم زد. سپس چاقویی را از داخل داشبورد برداشت و مرا تهدید کرد. خواهرم که پشت فرمان بود، از ترسش توقف کرد. درگیری میان من و کیوان بالا گرفت و مداخله خواهرم نیز بی فایده بود. ناگهان یادم افتاد که چاقویی داخل جیبم است. چون برای کارم چاقو همیشه همراهم بود. با آن چند ضربه به کیوان زدم اما قصد گرفتن جانش را نداشتم و حالا که او بعد از دو ماه به کام مرگ رفته، من به شدت عذاب وجدان دارم.

این مرد میانسال با قرار قانونی بازداشت شده و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.