استقلالی ها از جدایی یکی از بازیکنان جدید خود استقبال خواهند کرد. بازیکنی که مورد نیاز نکونام نیست.

به گزارش همشهری آنلاین یکی از بازیکنانی که درخصوص وضعیت وی ابهاماتی وجود دارد گلر بوسنیایی است که او هم مثل هموطنش زمانی به استقلال آمد که وضعیت سرمربی این تیم برای ادامه همکاری نامشخص بود. با این حال اخبار جدیدی درباره وضعیت کیوسفسکی شنیده می‌شود مبنی‌بر اینکه احتمالا جدایی او از باشگاه استقلال تبعات زیادی را برای این تیم ایجاد نخواهد کرد.

درباره شرایط ودران کیوسفسکی نیز یکی از مدیران استقلال در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تاکید کرد: «ما با این بازیکن قرارداد ثبت‌شده نداریم، در هر صورت ما فقط درباره قراردادهایی که ثبت می‌کنیم مسئولیت داریم؛ در غیر این صورت مسئولیتی در قبال قرارداد ثبت‌نشده نخواهیم داشت. ضمن اینکه این بازیکن به تازگی از یکی از لیگ‌های خارجی پیشنهادی دریافت کرده و به‌زودی احتمالا از استقلال جدا خواهد شد.»

در این مورد حتی فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که دروازه‌بان بوسنیایی پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر دریافت کرده و در حال مذاکره با باشگاه است. البته شنیده می‌شد این بازیکن مورد توجه شمس آذر برای انتقال قرضی قرار گرفته که بعدا این‌طور مطرح شد که این قضیه منتفی شده است.