تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

این روزها که گرمای هوا به اوج رسیده، هیچ تفریحی به اندازه آبتنی و شناکردن در استخرهای پوشیده و روباز که در نقاط مختلف شهر پراکنده‌اند، نمی‌چسبد.  

همشهری- پریسا نوری:‌ این میان استخرهای زیرمجموعه سازمان ورزش شهرداری که در مناطق ۲۲ گانه تهران پراکنده‌اند خدمات‌شان را با قیمت پایین و کیفیت مناسب به شهروندان ارائه می‌کنند که می‌توانید با سر زدن به آنها تنی به آب بزنید و خنک شوید. یکی از این استخرهای مجهز و ارزان، استخر مجموعه ورزشی آرش میراسماعیلی در شمال شرق تهران است.

شنا و آب‌درمانی

یکی از بزرگ‌ترین استخرهای شرق تهران است که همراه با ۱۲ سالن چندمنظوره و تک‌منظوره ورزشی در مجموعه آرش میراسماعیلی در دل بوستان مجیدیه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد. برخلاف بسیاری از استخرها که عصرها ویژه آقایان هستند، این استخر روزهای زوج به خانم‌ها و روزهای فرد به آقایان اختصاص دارد. این ویژگی موجب شده بانوانی که صبح‌ها مشغول به کارند بتوانند از خدمات استخر استفاده کنند. سانس‌های استخر یک‌ساعته است و از ساعت ۷ ونیم صبح تا ۸ ونیم شب ادامه دارد. در این استخر علاوه‌بر شنای تفریحی و آموزش شنا می‌توانید همراه با مربیان مجرب و آموزش‌دیده، آب‌درمانی کنید.

نشانی: خیابان مجیدیه‌شمالی، بوستان مجیدیه، کوچه خسرو

چطور برویم: بعد از ایستگاه اتوبوس استادحسن‌بنا در بزرگراه شهیدسلیمانی، با چند قدم پیاده‌روی در خیابان استادحسن‌بنای‌شمالی به بوستان مجیدیه و مجموعه ورزشی آرش میراسماعیلی می‌رسید.

امکانات: استخر، سونا، جکوزی، بوفه، فروشگاه عرضه تجهیزات شنا

مناسب برای: بزرگسالان و کودکان

هزینه: هر سانس ۸۴ هزار

منبع: روزنامه همشهری