قیمت خودرو امروز ‌مشخص شد و بر اساس نرخ‌های به‌دست‌آمده پژو پارس در مرز ۹۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز ‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. با توجه به تعطیلی بازار طی دو روز گذشته، فعلا در ساعات آغازین آخرین هفته مرداد، تغییری در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود، اما با بازگشت معامله‌گران به بازار، انتظار می‌رود که از ساعات آینده نوسانات بازار آغاز شود.

قیمت خودرو در بازار داخلی

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳، ارزان‌ترین هاچ‌بک‌ بازار داخلی که در طول یک ماه اخیر جمعاً ۵.۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده، امنون به ۴۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس LX TU۵ از پرطرفدارترین محصولات داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که روندی ثابت در پیش گرفته و کماکان در محدوده ۸۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود. البته با گشت و گذاری در بازار این محصول را می‌توان با ارقام نزدیک به ۸۵۰ میلیون تومان هم پیدا کرد. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای، از دیگر محصولات محبوب این شرکت که در حال حاضر ۶۸۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدل اتومات این خودرو نیز از کانال میلیاردی عقب‌نشینی کرده و ۹۹۰ میلیون تومان به معامله می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

جک J۴ اقتصادی‌ترین خودروی کرمان موتور با حفظ قیمت خود و بدون تغییر به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که امروز در محدوده یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان قرار گرفت.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار شناخته می‌شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود که به قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.