مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان در گروی به کارگیری ایده های جدید و تاثیرگذار است.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده در مراسم تجلیل و تقدیر از عملکرد روسای بازارهای اختیاریه، ولنجک، جمالزاده و طرشت گفت: بررسی و ارزیابی عملکرد روسای بازارهای میوه و تره بار در ابتدای راه است. اعتقاد داریم باید ایده های جذاب، پیش برنده و توسعه گرایانه به کار گرفته شوند تا خدمات بهتری به همشهریان ارائه شود.

وی گفت: باید بدانیم خدمات رسانی به شهروندان هیچ انتهایی ندارد و هر چقدر خوب عمل کنیم، باز هم فضا برای به کارگیری ایده های نو و خلاقانه در این حوزه وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار افزود: علاوه بر تقدیر از زحماتی که روسای بازارهای میوه و تره بار متحمل می شوند، باید از تلاش های مدیران میادین نیز تشکر کرد چرا که همکاری روسای بازارها و مدیران میادین در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاثیرگذار است همچنین باید اشاره کرد که نظارت بر بازارها و میادین توسط ناظرین ویژه مدیر عامل و حوزه بهره برداری ادامه داشته؛ تشویق و تذکرها نیز برای روسای بازارها و میادین به قوت خود باقی خواهد ماند.

تاثیرگذاری سازمان مدیریت میادین در بازارهای پایتخت

در ادامه این جلسه معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه این مجموعه اهداف بلندی را برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی مد نظر قرار داده است، گفت: اگر سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نبود، مشکلاتی را برای شهر تهران ایجاد می کرد.

سراب نشین با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حوزه رفع نیازهای مردم و رفع چالش های بازار در حد شهر تهران عملکرد دارد، افزود: به این مساله اعتقاد داریم نیروی انسانی عامل تاثیرگذار در پیشبرد اهداف سازمانی بوده و مجموعه عملکرد این افراد را به مفهوم موفقیت یا عدم موفقیت خود می داند.

معاون مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با بیان اینکه بر همین اساس و بنا بر تاکیدات مدیرعامل عملکرد روسای بازارهای میوه و تره بار در چند مرحله مورد بررسی و کارشناسی قرار می گیرد، ادامه داد: خوشبختانه علاوه بر بررسی های کارشناسان معاونت بهره برداری، در بازدیدهایی که حوزه مدیرعامل از بازارها انجام دادند، ارزیابی های معاونت بهره برداری و بهداشت مورد تایید قرار گرفت.

انجام ماموریت های سازمان مدیریت میادین در گروه رضایت شهروندان از بازارها

در بخش دیگری از این جلسه مشاور مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: ایده بررسی و ارزیابی بازارهای میوه و تره بار از سوی مدیرعامل سازمان ارائه شد تا علاوه بر نظارت بر نحوی خدمات رسانی به شهروندان تشویق روسا و کارکنان این مجموعه ها بیشتر مد نظر قرارگیرد.

سید صمد موسوی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از عملکرد سازمان مدیریت میادین در عملکرد بهره برداران نمود پیدا می کند، افزود: اگر بتوانیم محصولاتی که از بازارهای ما خارج و به سر سفره مردم می رسند، رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد؛ در واقع توانسته ایم ماموریت خود را به نحوی احسنت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نارضایتی شهروندان از بازارها می تواند مانع از اجرای کامل اهداف سازمانی شود، ادامه داد: در بررسی عملکرد بازارها ایجاد تحولات بزرگ و تاثیرگذار مد نظر قرار گرفت کما اینکه اعتقاد داریم این اقدام باعث می شود تا سایر بازارهای میوه و تره بار شهر تهران در جهت ارتقای کیفی خود گام های موثرتری بردارد.

بر اساس این گزارش؛ در حاشیه این جلسه از عملکرد خیرالله یزدانی رئیس بازار جمالزاده، مهدی دارابی، رئیس بازار طرشت، صادق اسماعیل بیگی رئیس بازار ولنجک و افشین ابراهیم وند رئیس بازار اختیاریه تقدیر شد.

منبع: همشهری آنلاین