سلیمی، نماینده موافق کلیات کابینه چهاردهم گفت: اشعار رئیس جمهور انصاف بوده، انصاف یعنی قضاوت براساس درک شرایط موجود، ما در کشور با توجه به شرایطی که در آن به سر می‌بریم، نیازمند وفاق، همدلی، همسویی، هماهنگی و همکاری جدی هستیم.

به گزارش همشهری آنلاین، سلیمی نماینده مجلس در ادامه افزود: تلاش برای وفاق امر ممدوح است. اینکه رئیس جمهور تحت فشار برخی سهم‌خواهان قرار نگرفتند و سعی کردند با دیدگاه خودشان کابینه هماهنگ در راستای وفاق تشکیل دهند یک امر ممدوح، سنجیده و قابل دفاعی است.

او گفت: من دیدم یک ستاد موازی تشکیل شده برای اینکه اجازه ندهند کلیات کابینه موفق شود. ستاد موازی بخش‌هایی هستند که دنبال پست، مقام و وزارت بودند حتی برخی از افرادی که در رده دوم و سوم مطرح بودند با برخی نمایندگان تماس گرفتند که به فلان وزیر رای بدهید ما گزینه بعدی هستیم.

سلیمی افزود: اینکه رئیس جمهور زیر بار زورگویان و تمامیت خواهان و کسانی که به دنبال خالص‌سازی از نوع خودشان بودند نرفتند واقعا قابل دفاع است.

نماینده مجلس گفت: برخی می‌گویند ما مشاور هستیم، مشاور به معنای این است که کمک فکری کند . اینکه برخی به‌دنبال این هستند که مطلب خود را تحمیل کنند ، تحمیل با مشاوره کاملا متفاوت است.

منبع: ایرنا