رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت رعایت HSE در مراکز درمانی، گفت: شهرداری تهران اقدامات گسترده‌ای برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام داده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ زهرا شمس احسان در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی و شهرداری منطقه ۹ برای برگزاری رویداد محرم شهر، اظهار کرد: رویداد خوب و جریان سازی در حوزه فرهنگی برای شهروندان تهرانی رقم خورد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت HSE در مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران اقدامات گسترده ای را برای ارزیابی رعایت موارد ایمنی در بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام داده و حفظ ایمنی این مراکز برای رعایت امنیت عمومی جامعه ضروری است.

شمس احسان با بیان اینکه فرسودگی ساختاری و جانمایی نامناسب بهره وری این مراکز را کاهش می دهد، تصریح کرد: برای حل این مشکلات از شهردار تهران تقاضا داریم ارزیابی جامعی انجام دهد و علاوه بر دستور ارزیابی، تخصیص اعتبارات با ایمن سازی مراکز را در دستور کار قرار دهد.

وی تأکید کرد: با توجه به حساسیت بالای موضوع انتظار می رود این اقدامات در اسرع وقت و با جدیت تمام دنبال شود تا از انطباق کامل با استانداردهای ایمنی اطمینان حاصل کنیم.

منبع: خبرگزاری شهر